herra numero 147
Uusi jäsen
- Liittynyt
- 24.4.2017
- Viestit
- 2
Moi, Oli pakko (viimein) rekisteröityä tänne.
Kansanedustajat ovat kaikessa viisaudessaan hyväksyneet opetus- ja kulttuuriministeriön ehdotuksen, jossa poistuvat kello- ja mikromekaniikan perustutkinnot, joten Suomessa kellosepät tulevat tulevaisuudessa olemaan katoava luonnonvara ja poistunevat kokonaan ajan myötä.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201704242200109316_pi.shtml
edit. kello- ja mikromekaniikan perustutkinnot siirrettiin esityksessä kultuurialan alaisuuteen (ei siis poistettu kokonaan).
Kansanedustajat ovat kaikessa viisaudessaan hyväksyneet opetus- ja kulttuuriministeriön ehdotuksen, jossa poistuvat kello- ja mikromekaniikan perustutkinnot, joten Suomessa kellosepät tulevat tulevaisuudessa olemaan katoava luonnonvara ja poistunevat kokonaan ajan myötä.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201704242200109316_pi.shtml
edit. kello- ja mikromekaniikan perustutkinnot siirrettiin esityksessä kultuurialan alaisuuteen (ei siis poistettu kokonaan).

