M: Hamtun H1 (H1W0202)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja G-Shock
  • Aloitettu Aloitettu

G-Shock

Uusi jäsen
Liittynyt
28.1.2015
Viestit
6
Vähän käytetty Hamtun H1 - sukelluskello

-safiirilasi
-titaanikehä
-silikoni + titaanirannekkeet
-Seiko NH35 koneisto
-41mm kehä

[URL-osoite]https://www.thetimebum.com/2017/07/hamtun-h1.html[/URL]

Alkuperäistä laatikkoa ei ole. Kehässä pari viirua. Tästä erittäin paljon mekaanista kelloa edullisesti.

Hintapyyntö 170e
Sijainti: Tampere

Voin postittaa ostajan maksassa kulut.

Yhteys: nolla44ysikasiysi6ysikasi0

1000053472.webp1000053473.webp1000053487.webp1000053476.webp1000053475.webp
 
Viimeksi muokattu:

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 129
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös