M: Pikajousinastat 22 mm

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -mek-
  • Aloitettu Aloitettu

-mek-

Jäsen
Liittynyt
2.10.2022
Viestit
272
Tuollaiset käyttämättömät jousinastat jäi ylimääräiseksi, ehdin myydä ainoan 22 mm rannekkeella olevan kelloni, ennen kuin paketti tuli Ranskasta. 2 mm poralla on helppo porata vaadittavat pitkulaiset reiät nahka- tai kumirannekkeeseen. Itse laitoin nuo Nomoksen nahkarannekkeeseen ja nyt on rannekkeenvaihto helppoa.

8 eur sis. pk Suomeen.
yht. yv
high-end-quick-release-spring-bars.webp
 
Nämä löytyisivät vieläkin. 5 euroa sis. pk. tai paketti Löfbergin Lilaa, jos noudat.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös