M: ROLEX Daytona, ref.116520, musta-tauluinen, vm-07, hieno, MYYTY!

kauris -66

Aktivisti
Harvemmin tällä palstalla myynnissä oleva, huollettu, hieno-kuntoinen teräs-Daytona, ref. 116 520, vuosimalli -07, mustalla taululla, Z-sarjaa
-Kello täys-huollettu ammattilaisella 8/2020 (Sepän Viisari), josta huolto-todistus mukana.
-Suomi-kello, ostettu aikanaan uutena 8/2007 Lindroosilta
-Full Set eli löytyy kaikki asiaan kuuluvat paperit ym. vihreä aaltokuviolllinen boxi, takuukortti mallia "pankkikortti", myös pahvilaatikot ja ylimmäisenä ns."kauppiaan hiha".
-Kello tosi hienossa kunnossa ja käy tarkasti aikaa, ollut lähes koko ajan winderissä, vain muutaman kerran ranteessa juhlatilaisuuksissa.

-Kellon hinta on: (22 900) 22 500 euroa
-Myyn mieluiten suoraan, mutta vaihdossa voin ottaa vain ja ainoastaan Rolexin ja näistäkin käy vain Submarner (keraaminen, Date), Kermit, ehkä Yacht-master, Milgauss..myös esim. Audemars Piguetin Royal Oak 39mm kopalla mahdollinen, näistä olen hyvin tarkka

-Kello sijaitsee Mikkelissä, holvissa..kaupat vain kasvotusten, ei lähetystä

-Yhteydenotto aluksi yv:llä, jatko esim. puhelimessa
-Tinkijät katsokoot jotain muuta kohdetta

-Varma sijoitus, jonka arvon nousu tasaisesti on takuuvarma. Daytonahan on aina takuuvarma ostos.
-Kiitokset!

Viimeksi muokattu:
Nosto. Kiitos tähänastisista vaihto-tarjouksista, ihan vielä ei ole sattunut mieleistä, suoralla kaupalla ostajat ovat toki etusijalla.

Nostetaan vielä, ei mene kauaa kun huollettua full set-Suomi-Daytonaa ei alle "kahdenkympin-viiden" saa (25 kEur), itse asiassa se aika alkaa olla jo nyt.

Viimeksi muokattu:
Tämä loistava "full set Suomi-kello" on jälleen tarjolla, itse olen käyttänyt tätä ranteessani vain muutaman kerran: teatterissa ja esim. kesällä kirkko-konsertissa, upea konsertti, jota johti kapellimestari Valeri Gergijiev Pietarista upean Mariinski-teatterin viulusetin "ykkösmies". En neuvottele hinnasta, koska setissä on kaikki mitä uutenakin, kellon kunto on täysin "mint" ja se on mekaaniseksi kelloksi hämmästyttävän tarkka. Nopein tämän saa ja suoralla rahalla ostajat ovat toki etusijalla. Kiitos.

Viimeksi muokattu:
Siis myynti-palstalle tämän ilmoituksen oli määrä tulla:) Ja näköjään tulikin, kiitos.

Viimeksi muokattu:
Todella "pitkin hampain" päätin nyt sitten tästä aarteestani lopullisesti luopua. Ja hintahan on noin 2000-2500 euroa liikkeiden (esim. Gellot Oy) hinta-tasoa alempi. Kun muistetaan vielä, ettei kalliille huollolle tarvetta ole kun täys-huolto vasta noin vuosi sitten tehty ja "complete set" eli löytyy kaikki uuden varustusteet laatikoineen ja takuutakin on vielä hieman jäljellä. Daytonan arvonnousu on suorastaan hämmästyttävää ja Suomessa näitä tulee myyntiin harvakseltaan ja tämä on siis vielä ns. "Suomi-kello". Myyn vain suoralla kaupalla.

Huom! Sinä, joka ehkä luet tätä..kauppamme jäi hieman kesken (otan sen omaan piikkiini), ota uudelleen yhteyttä..nouda pois. Kuten silloin juttelimme sanoinkin, että jos luovun olet "jonossa" number one, valitettavasti kun vaihdoin puhelimeni niin keskustelumme ja ennen kaikkea yhteystietosi katosivat jonnekin, ota ihmeessä uudelleen yhteyttä.Tätä kelloa en yhä ole ranteessani pitänyt muutamaa kertaa enempää, joten kunto on sitten sen mukainen.

Toimitus-tapana on vain nouto Mikkelistä, itse en terveydellisistä syistä kykene autoa paljon ajamaan. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Vain suoralla kaupalla ja sorvataan hinnaksi: 22 500e netto.
Poimi pois, ennen kuin joku toinen ehtii:)

Viimeksi muokattu:

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 324
Jäsenet
7 674
Uusin jäsen
Döpördöö
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back