M: Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Jatkoa kellolaatikon tyhjennykselle. Nyt myyntiin erinomainen allrounder eli Tissot Gentleman (T127.407.6.051.01). Kellossa on Powermatic 80 -sarjan paras koneistoversio piispiraalilla. Olen hankkinut kellon uutena 2022. Se on ollut siistissä arkikäytössä eli on hyväkuntoinen. Bezelissä on kevyitä jälkiä, ei kuitenkaan mitään isompaa. Koneisto toimii tietenkin moitteetta.

Tätä mustatauluista ristikolla varustettua taulumallia ei taida enää olla saatavilla. Jos muistan oikein, se oli myynnissä vain nahkarannekkeella, mutta olen jälkikäteen hankkinut siihen myös alkuperäisen metallirannekkeen, jota en ole vielä(kään) laittanut kiinni. Se on siis koskematon. Olen pitänyt kellossa kiinni tarvikenahkaranneketta, joten nahkarannekekin on käytännössä uudenveroinen. Mukaan tulee kaikki, mitä uutenakin. Voin myydä myös pelkän metallirannekkeen, jos joku on sitä vailla (myyn hintaan 80€) tai ilman metalliranneketta.

Alla speksit Tissotin omilta sivuilta:
Length (mm) 40,00
Width (mm) 40,00
Thickness (mm) 11,50
Lug width (mm) 21.00
Water-resistant up to a pressure of 10 bar (100 m / 330 ft)
Case material 316L stainless steel
Case options See-through caseback
Bezel material Stainless steel
Crystal Sapphire with one antireflective coating on bottom side

Kello sijaitsee Helsingissä (Pitäjänmäki). Kaupat joko kasvotusten tai postin välityksellä, jolloin ostaja maksaa postikulut. Hintapyyntöni on 450€, ja se on mielestäni kohtuullinen, koska mukaan tulee kaksi uudenveroista ranneketta. Toki tarjouksiakin voi esittää. Laitan myyntiin myös Toriin, jos toridiili kiinnostaa. Ei vaihtoja (tosin tämänhetkisen hulluuteni eli ES-335-koppaisten sähkökitaroiden kohdalla saattaisin sortua).

IMG_4205.webp

IMG_4206.webp

IMG_4207.webp

IMG_4208.webp

IMG_4209.webp

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 309
Jäsenet
7 672
Uusin jäsen
Järvi
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back