M: TUDOR Black Bay Fifty-Eight (58),musta, täysin uusi, MYYTY!

kauris -66

Aktivisti
Tästä siis jonottanatta se kaikkein halutuin tai ainakin malli-sarjan ensimmäinen, musta-tauluinen versio aiheesta, joka kuvattu tuossa otsikossa.

Tämä on siis aidosti uusi, ei ole käynyt ranteessa lainkaan, joten ei tarvitse "arpoa" kuntoa kun kello on koskematon ja valokuvat löytyvät Tudorin sivuilta: tämä on siis juuri sellainen. Myöskään ei tarvitse pohtia onko virheitä ja miten paljon ja minkä suuruisia naarmuja tms. koska niitä ei ole.

Kellon historia on lyhyt: Ostin tämän 2.3.2021 Oulun Korusta ja se on 100%:sti maksettu ja minun. Nälkä kasvaa kuitenkin syödessä, joten myyn tämän uuden "hankkeen" alta pois.

Hintapyyntö on euron tarkkuudella sama kuin minkä maksoin tuosta itsekin eli: 3560 euroa. Eivätpä olleet kiinnostuneita tinkimiseen, eipä siis euron euroa ja syy: eipä tarvinnut..vakeampaa oli kello saada, minulla siinä meni n.2kk.
Huomaa, että tämä on siis hintapyyntö, mutta jokainen euro tuosta alaspäin on itselleni tappiota ja niin suurta tarvetta myyntiin ei ole, että lähtisin hintaa polkemaan. Toki kuuntelen hinta-ajatuksesi, mutta lähtökohta on tuo minkä itse maksoin tuosta (3560 euroa). Kello sijaitsee Mikkelissä ja toimitustapana on nouto tai kyllä minä tuon postittaakin voin, kulut kellon ostajalle.

Yhteydenotto aluksi yv:nä, myöhemmin sähköpostilla tai puhelimella.

En ala tätä tässä sen kummemmin tätä kehuskelemaan. Uusi kello, joka on pärjännyt hienosti testeissä ympäri maanpallon.Kai se jotain tämän laadusta kertoo.

Kiitokset!

Kello on herättänyt voimakasta huomiota sekä myös tarjouksia. Se on ihan okei, koska en sitä erikseen ilmoituksessani kieltänytkään. En kuitenkaan lämpene "olisko se tasaraha 3 tomskua ok?"- Koska ei ole. Taisin sanoa tuossa ilmoituksessanikin, että jokainen euro alle 3560: euron on minulle silkkaa tappiota. Miksi astua monttuun kun sen voi kiertääkin. Mutta lohdutuksena, ei pidä olla liian julma. Esim. vaikkapa 2-300 euroa on hyvä raha laittaa säästöön tai ostaa jotain muuta. Tästä voi päätellä, että "apteekin hintaa" ei tarvitse maksaa, mutta kovin paljon peli-varaa ei myöskään ole.

Laita fiksu tarjous niin katsotaan meneekö se täällä päässä läpi. Kyllähän se olet sinä se joka tässä kaupassa hyödyt, mutta se tuskin järin paljon sinua harmittaa. Palataan. Kauris -66

Moi vaan! Tällä kertaa ja tähän hienoon kelloon ei vaihtoja, mutta jos olet suorilla ostamassa saat tosi hyvän tarjouksen. Sellainen on jotenkin mahdollista, että vaihdokin arvo on maksimissaan noin 700-800e. Se voisi olla vaikkapa SINN-kello, esim. malli 556 tai vastaava, mutta suoralla kaupalla saat kyllä taatusti aina paremman kaupan.Ja välirahan on myös oltava min. 2700-2800 e. Laittakaa tarjousta, niin katsotaan mitä tapahtuu. Kiitos. Yst.terv: Kauris -66

Hei! Kun sitä nettohintaa nyt "kinutaan" niin olkoon: 3290e, täysin uusi, koskematon laatukello ja on takuulla ns: "Full set":)

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 324
Jäsenet
7 674
Uusin jäsen
Döpördöö
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back