Mikä kello on seuraavaksi kiikarissa ?

Vs: Mikä kello on seuraavaksi kiikarissa ?

Peukku Orikselle! :goodjob

Oriksen musamies sarja on hieno!

Thänks! Mulla on tavoitteena kerätä kaikista Oriksen neljästä kategoriasta yksi malli :D Diver ja Moto puuttuvat vielä ::)

Mua houkuttaisi tuosta Oriksen musasarjasta John Coltrane. Hyvä sarja kaikenkaikkiaan. :goodjob

Muistanko oikein, mutta oliko jossain noista Oriksen musakelloista on jonkinlainen lp-levyn näköinen taulu?

jyzzzy sanoi:
Muistanko oikein, mutta oliko jossain noista Oriksen musakelloista on jonkinlainen lp-levyn näköinen taulu?

Ainakin tuossa jatsarissa vähän on:

http://vanhenne.fi/tyylikas-oris-jazz-watch-miles-davis-aut-635-v-2006-890-e/

Oli joskus tarjouksessakin..

Rannetin tuon kesällä ja jos olisin livenä tykäänyt, olisin ostanut pois.
Kuvissa kaunis mutta livenä suhteessa muotoiluunsa minusta hieman suuri.

Haette varmaan tätä. Oscar Peterson LE. Omani on 0444 1925:n sarjasta. Hieno peli...

XPoQiMZ.jpg

Jouni sanoi:
Haette varmaan tätä. Oscar Peterson LE. Omani on 0444 1925:n sarjasta. Hieno peli...

XPoQiMZ.jpg

Tässä tuo päivyri sulautuu hyvin tauluun, tuossa Chet Baker mallissa se on siinä ja siinä, että näyttääkö hölmöltä varsinkin, kun siinä menee vielä nuotitkin alla! Se on haaste saada kaikki mahtumaan pieneen tilaan :)

Vayrymat sanoi:
Thänks! Mulla on tavoitteena kerätä kaikista Oriksen neljästä kategoriasta yksi malli :D Diver ja Moto puuttuvat vielä ::)

Joko kuunkierto-Oris on hommattu?

Kyllä juuri tätä!

Edit: tuo Oscar on hieno. Nuo pianon koskettimet miellyttää itseäni.

Jouni sanoi:
Vayrymat sanoi:

Ei löydy vielä :P

Jouni sanoi:
Vayrymat sanoi:

Minulla on ollut tuo kuunkierto-Artelier. Aivan mahtava kello, ja jäi ikävä. Yksi niitä, joista tietää tykkäävänsä enemmän kun luopuu. Tosi paljon kelloa rahalle.

Kävin tänään rannettamassa Tudorin Heritage Black Bay:tä.
Aika hieno varsinkin nahkarannekkeella.
En sano että olisi kiikarissa mutta en olisi yhtään pahoillani jos joskus tulisi ranteeseen.

Tudor-Heritage-Black-Bay_zps155f1465.jpg

Uudesta Rolexista (ensimmäinen laatuaan minulle) lähti kyselyyn kolmelle eri kauppiaalle Euroopassa. Katsotaan. Näytti olevan kaikilla vielä varastotavarana. Tuo valuuttakurssien heilahdus ja mahdollinen hinnan nousu laittoi jahkailijan toimimaan. Katsotaan josko tällä viikolla saisi kaupatkin tehtyä.

5 eri myyjälle kysely Rolexista. Kaikki ilmoittivat että kello on varattu... Useat myös laittaneet tänään +10% hintaa lisää. Näin siis chrono 24ssä. Kaikissa kelloissa kuitenkin maininta heti saatavilla..

Alex70 sanoi:
5 eri myyjälle kysely Rolexista. Kaikki ilmoittivat että kello on varattu... Useat myös laittaneet tänään +10% hintaa lisää. Näin siis chrono 24ssä. Kaikissa kelloissa kuitenkin maininta heti saatavilla..
Tuohan kuulostaa rahastukselta :what

Tuo on normisetti Chrono24 kauppiaiden keskuudessa.

Harskeimmillaan se menee siten, etta tarjolla on hyvin huokea kello, joka sitten onkin varattu, mutta "sattumalta" loytyy viela hienompi ja vain vahan kalliimmalla...

Jep. Frangin nousu vaikuttaa näköjään. 9 vastausta nyt tullut ja kenelläkään ei ole kelloa tai varattu. Jatketaan metsästystä. Pitää vielä kysyä uudelleen Hoviseppien .

Normisettihän on se, että ilmoitetaan available immediately, vaikkei kelloa varastossa olekaan. On joskus ollut ja kuvat ovat siitä. Ostajan ilmaantuessa kerrotaan, että saadaan jonkin ajan sisään, kunhan ostaja maksaa kellon tai varausmaksun. Näin pidetään varasto pienempänä ja voidaan mainostaa halvempia hintoja. Chronon halvimman pään hinnat ovat usein juuri tällaisia tapauksia.

Ja jos edes viitsitään vastata mitään tiedusteluihin.
Jos aiot ostaa niin vastaus tulee pian mutta jos kysyy jotain esimerkiksi rannekkeen kunnosta tai huollosta niin vastausta ei kuulu.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 229
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back