Mikä kello tunnetulla henkilöllä ranteessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyzzzy
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Mikä kello tunnetulla henkilöllä ranteessa?

Stubb voisi ottaa mallia tuosta Longinesista, sopii edustukseen hieman paremmin kuin Suunto.

K.K.Kello sanoi:
Joo Hulk onkin paras valinta pukukelloksi heti sykemittarin jälkeen.

Fantasio sanoi:
Stubb voisi ottaa mallia tuosta Longinesista, sopii edustukseen hieman paremmin kuin Suunto.

K.K.Kello sanoi:

Asiaa puhut.
Kun Jyrki Kataisellakin on ollut jo tovin sykemittari, niin on tullut pieneen mieleen, että olisiko herroilla Stubb ja Katainen jokin syy käyttää sykemittaria puvun kanssa (ei sovi ollenkaan!).
Kenties nämä "tyyli-ikonit" ajattelevat että he luovat itsestään viriilin ja nuorekkaan kuvan pitämällä sykemittaria ranteessa.

Heh, ehkä joku stylisti on kehoittanut em. velikullille sykemittarin ja puvun yhdistelmää ;)

Mitäs Minttu-rakkaalla ranteessa :) ? Joku Hublot??

1288734102297.jpg

Nissilä sanoi:
Fantasio sanoi:

K.K.Kello sanoi:

Asiaa puhut.
Kun Jyrki Kataisellakin on ollut jo tovin sykemittari, niin on tullut pieneen mieleen, että olisiko herroilla Stubb ja Katainen jokin syy käyttää sykemittaria puvun kanssa (ei sovi ollenkaan!).
Kenties nämä "tyyli-ikonit" ajattelevat että he luovat itsestään viriilin ja nuorekkaan kuvan pitämällä sykemittaria ranteessa.

Heh, ehkä joku stylisti on kehoittanut em. velikullille sykemittarin ja puvun yhdistelmää ;)

Astunkohan ironia miinaan tässä..? Eikö ainakin Stubilla ole Suunto joka on Suomalainen firma jolla tuotanto löytyy suomessa? Olen aina itse kuvitellut että hän promoaa suomalaista osaamista tällä varsin näkyvällä ja omasta mielestäni huvittavalla tavalla.

Itse toki en käyttäisi sykemittaria puvun kanssa :)

hookoo sanoi:
Mitäs Minttu-rakkaalla ranteessa :) ? Joku Hublot??

38mm Big Bang ilmeisesti...

Nenianup sanoi:
Nissilä sanoi:
Fantasio sanoi:

K.K.Kello sanoi:

Asiaa puhut.

Astunkohan ironia miinaan tässä..? Eikö ainakin Stubilla ole Suunto joka on Suomalainen firma jolla tuotanto löytyy suomessa? Olen aina itse kuvitellut että hän promoaa suomalaista osaamista tällä varsin näkyvällä ja omasta mielestäni huvittavalla tavalla.

Itse toki en käyttäisi sykemittaria puvun kanssa :)

No et sinä nyt niin pahasti ironian miinaan astunut, kyllähän siinä Stubbilla saattaa hyvinkin olla promootiokin mielessä ja kyllähän se on niin urheilijaa että, sitähän se tuo julki jatkuvalla syötöllä.
Mutta kyllä kirjoituksessani oli kieltämättä pientä ironiaa.
Jos se on kovinkin rahamiehiä, niin Voutilainen olisi hyvä kello promootioon, vaikka Voutilainen Sveitsissä asuukin, niin ihan härmäläinenhän se on.
Tosin Karin kellot on sen verran hinnakkaita, että sitä sopisi promotoida kenties vain öljymiljardöörien kanssa kansainvälisiä asioita hoitaessa. Noh, tossakin oli kyllä vähän ironian poikasta, näin perjantai iltaan.

Promoaminen tottakai hyvä juttu, mutta mielestäni tilanteen mukaan. Luulisi Stubbilla olevan reilusti urheilullisia tilanteita esitellä suomalaista sykemittaria kun esiintyy julkisuudessa triathlon-kuvissa jne. Edustustilanteissä voisi vetää ranteeseen Sarpanevan tai edes S.U.F:in jos ei pysty investoimaan Voutilaiseen.

Nenianup sanoi:
Eikö ainakin Stubilla ole Suunto joka on Suomalainen firma jolla tuotanto löytyy suomessa? Olen aina itse kuvitellut että hän promoaa suomalaista osaamista tällä varsin näkyvällä ja omasta mielestäni huvittavalla tavalla.

Sent from Maxwell Smart's shoe.

Fantasio sanoi:
Promoaminen tottakai hyvä juttu, mutta mielestäni tilanteen mukaan. Luulisi Stubbilla olevan reilusti urheilullisia tilanteita esitellä suomalaista sykemittaria kun esiintyy julkisuudessa triathlon-kuvissa jne. Edustustilanteissä voisi vetää ranteeseen Sarpanevan tai edes S.U.F:in jos ei pysty investoimaan Voutilaiseen.

Nenianup sanoi:
Eikö ainakin Stubilla ole Suunto joka on Suomalainen firma jolla tuotanto löytyy suomessa? Olen aina itse kuvitellut että hän promoaa suomalaista osaamista tällä varsin näkyvällä ja omasta mielestäni huvittavalla tavalla.

:agreed: itseasiassa SUF voisi olla aika täydellinen tuohon, tyylikäs mutta ei niin hintava että joku lehti innostusi ökykellosta.

Fantasio sanoi:

Nenianup sanoi:

JUST NÄIN! Olen täysin samaa mieltä sinun kanssasi, hyvin kirjoitettu - Ota tämä hehkutukseni "ammattisena" kehuna!

Iltasanomien lööpissä Mintulla oli muuten Paroni kädessä. Tainnut käydä Kimin kellovarastolla :)

Juuri nyt MTV3 leffassa Daylight, Syltyllä taitaa olla Panerai ranteessa...

Luminor näyttäis olevan.

Mikähän kello Salkkareitten Jirillä killuu ranteessa?

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    100,8 KB · Katsottu: 120

Dr. Phil ja Cartier Roadster solid gold chrono..Tyylikäs..

1297075d1385743030-dr-phil-gold-watch-drphil2.jpg

Eilen vain elemää sarjassa Loirilla taisi olla TT-subi. Äijähän on Rolex-mies ja jokin aika sitten hänen vanha valkotauluinen Daytona taisi olla yhdellä kotimaan diilerillä myynnissäkin.

zeikok sanoi:
Eilen vain elemää sarjassa Loirilla taisi olla TT-subi. Äijähän on Rolex-mies ja jokin aika sitten hänen vanha valkotauluinen Daytona taisi olla yhdellä kotimaan diilerillä myynnissäkin.

Varmaan flipannut Daytonan Subiin, että saisi helpommin selvää kellonajasta. Ikänäkö vaivaa...

Osassa kuvista Loirilla näkyy olevan täysikultainen Submariner kanssa, ilmeisesti useampia tiukuja käytössä. Ei hassumpia valintoja ollenkaan. ;D

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back