Vs: Miksi suklari
Itselläni on ollut nyt neljä eri suklaria:
- Longines Hydroconquest
- Tudor Hydronaut
- Omega Seamaster PO (42mm cal.2500)
- Precista PRS-3
Näistä ehkä parhaiten rooliinsa ovat loppupeleissä taipuneet Longines ja Precista, osittain kyllä hintansa takia, sillä Diveri on minulle jonkin sortin "toolwatch" siis kello, jota ei tosiaan tarvitse varoa ja joka pitää vettä niin ettei tarvitse uidessa, suihkussa tai muissa vesileikeissä kastumista varoa.
Diver on siis yleismallin sportti- ja mäiskintäkello, jota pitää voida käyttää huoletta ja liikoja varomatta.
Unelma olisi joskus omistaa no-date Subi ja käyttää sitä huoletta niin että kolhuja ja elämää kellolle kertyisi, mutta valitettavasti sen verran arvokas kello tuskin sitten kuitenkaan päätyisi kovinkaan huolettomaan käyttöön. Siksi mennään näillä halvemmilla.