Myyty Certina DS Action Diver 38 Titanium

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -mek-
  • Aloitettu Aloitettu

-mek-

Jäsen
Liittynyt
2.10.2022
Viestit
272
Erinäisten vaihtokauppojen seurauksena kotiutui Certinan upea DS Action Diver 38 Titanium, jolle en oikein keksi käyttöä. Takuukortti päivätty 17.7.2023, claspissa vielä suojamuovit paikallaan. Kellon takakannessa ihan pieniä mikronaarmuja claspista, muuten virheetön ja tuntuu käyvän tarkasti kuten Powermatic 80:llä on tapana. Erittäin mukava ja kevyt ranteessa, paino 90 grammaa, halkaisija 38 mm ja paksuus 12,2 mm. Full set laatikoineen ja papereineen. Myös rannekkeen jatkopalat mukana, nyt säädetty 17 cm ranteelle.

Tarkemmat tiedot tuolta: https://www.certina.com/en/watch/ds-action-diver/c0328074408100

Uusi maksaa 1090 euroa, joten olisiko 750 eur postikuluineen jo alle parhaan tarjoushinnan?

Myyty.

20230825_101041.jpg20230825_101103.jpg20230825_101119.jpg20230825_101132.jpg
20230825_101303.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tulen keskiviikkona työreissulle pk-seudulle, kelloa pääsee käpistelemään torstai-iltana Hgin keskustassa. Yhteys yv:llä niin sovitaan aika ja paikka.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös