Kertokaapa, mitkä valmistajat tekevät 70-luvun tyylisiä pyöristetyn suorakaiteen muotoisella taululla olevia kelloja. Tyypillinen 70-luvun edustaja on vaikkapa Omega Constellation.

Itse en oikein ole keksinyt muita viime vuosina kelloa valmistaneita, kuin Patek Philippen Nautilus.
ja Glashütte Original.
Menneiltä vuosilta on pelkällä päivyillä varustettuja, nykyään vaan chronoja. Ovathan nuo ihania, mutta käytettyjenkin hinnat saavat tukan nousemaan pystyyn, eli löytyykö vastaavaa muotoilua alle tonnin ... alle viiden tonnin hintaluokasta? Voisi kuvitella, että esim. Hamiltonin mallistoon tuollainen voisi/olisi voinut sopia, mutta eipä vain ole.

Itse en oikein ole keksinyt muita viime vuosina kelloa valmistaneita, kuin Patek Philippen Nautilus.
ja Glashütte Original.
Menneiltä vuosilta on pelkällä päivyillä varustettuja, nykyään vaan chronoja. Ovathan nuo ihania, mutta käytettyjenkin hinnat saavat tukan nousemaan pystyyn, eli löytyykö vastaavaa muotoilua alle tonnin ... alle viiden tonnin hintaluokasta? Voisi kuvitella, että esim. Hamiltonin mallistoon tuollainen voisi/olisi voinut sopia, mutta eipä vain ole.
Viimeksi muokattu:













