O: TUDOR North Flag

kauris -66

Aktivisti
Liittynyt
18.12.2013
Viestit
575
Mielellään "full set" ja tietenkin erittäin hyväkuntoinen ja tarkka-käyntinen. Järkevästi hinnoitellusta nopea käteiskauppa. Tarjoa rohkeasti, kiitos:)
 
Ei ole oma ilmoitus, mutta osui silmään eilen kohtuu hyvän hinnan vuoksi.

 
Lindroosilla oli pongahtanut nahkarannekkeinen NF tuonne poistuvia malleja listaan. Saattaa olla haamukello, mutta kannattaa kysäistä jos on hukassa.

1653314536937.png
Edit:
Naapurissa olisi myös peltiversio tarjolla:

 
Viimeksi muokattu:

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 235
Viestit
69 132
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös