Odotusketju - Mitä tulossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja avei
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Odotusketju - Mitä tulossa?

Esittelyketjuun kirjoitinkin jo että tulossa on Certina DS Caimano nahkarannekkeella, mikä vähän huolettaa, koska ranteeni tuppaa olemaan sen verran ohut, että joissain nahkarannekkeissa ei ole riittävästi reikiä :-[. Onnistuuko lisäreikien teettäminen rannekkeeseen kellosepällä, jos tarve vaatii?

Markus sanoi:
Esittelyketjuun kirjoitinkin jo että tulossa on Certina DS Caimano nahkarannekkeella, mikä vähän huolettaa, koska ranteeni tuppaa olemaan sen verran ohut, että joissain nahkarannekkeissa ei ole riittävästi reikiä :-[. Onnistuuko lisäreikien teettäminen rannekkeeseen kellosepällä, jos tarve vaatii?

Luulempa että suutarilla olisi paremmat välineet?!

mp67 sanoi:
Markus sanoi:

Enpä tullut tuota ajatelleeksi. Onko kellään kokemusta reikien lisäämisestä? Alkavatko repeämään helposti ja tuleeko siistiä jälkeä?

Markus sanoi:
mp67 sanoi:
Markus sanoi:

Enpä tullut tuota ajatelleeksi. Onko kellään kokemusta reikien lisäämisestä? Alkavatko repeämään helposti ja tuleeko siistiä jälkeä?

Rautakaupoista saa myös reikätyökalun missä erikokoisia teriä. En kyllä ihan varma onko niissä tarpeeksi pientä. Oikealla työkalulla kun tekee niin ei mtn eroa alkuperäisiin reikiin.

Jep, ompelijoille yms. askartelijoille arkinen työkalu myös se, nahkapaska on sen "hassu" nimi.

Lienee ihan hankkimisen arvoinen kapistus, jos tulee jatkossakin mahdollisesti tarvetta reikien lisäämiselle.

arbit sanoi:
Jep, ompelijoille yms. askartelijoille arkinen työkalu myös se, nahkapaska on sen "hassu" nimi.

Ja aika moni kutsuu ko. työkalua ilman tuota nahka-etuliitettä :)

Artsi sanoi:
arbit sanoi:

Ja aika moni kutsuu ko. työkalua ilman tuota nahka-etuliitettä :)
Kaikki kiinalaiset työkalut tunnistavat tuon nimen...

5y8u4uja.jpg

En olisi ikinä kuvitellut omistavani Seikoa, mutta nyt on semmoinenkin kapistus tilattu.

ML 112 sanoi:
En olisi ikinä kuvitellut omistavani Seikoa, mutta nyt on semmoinenkin kapistus tilattu.

Hyvä valinta.
Ei jätä pulaan, toimii joka paikassa, rajuinmissakin.
"Työkellojen" aatelia mielestäni.

Kahta Seikoa odottelen minäkin, 5-sarjalaista: Karvalakki military- ja divermallit.

Kellox sanoi:
ML 112 sanoi:

Hyvä valinta.
Ei jätä pulaan, toimii joka paikassa, rajuinmissakin.
"Työkellojen" aatelia mielestäni.

Ulkonäkö miellytti silmää, ja kuulemma "kunnon kellomiehellä" pitää olla vähintään yks Seiko.
Rajuimpiin kontakteihin tän hommasinkin, kiva kuulla että toimii siihen tarkoitukseen. :)

http://www.prim.cz/hodinky-detail.php?id=10535&men=6&xx=56

Tosin käytetty.

Kun tuli hankittua kaunis kulmikas, niin taisi jäädä päälle. Olen pitkään seuraillut sopivaa Breikkua silleen kohtuuvaivalla, koska olen halunnut laittaa siihen kaksi kelloa vaihtoon. Siten mm. ulkomailta eikä yksityisiltä ole jaksanut edes harkita.

Nytpä sitten jalostan kokoelmaa sillä, että menee kaksi entistä ulos ja tulee yksi kulmikas sisään. Huippusepän restauroima Cartier Santos. Toinen lähteneistä oli myös kulmikas, mutta kun ei päässyt rannekkeen säädön jälkeen lainkaan käyttöön vaan jäi hyllyyn, niin eikun menoksi.

Ehkä pitäisi alkaa myydä itse suoraan noita herkkuja, muun aihepiirin lelut fillareista ja autoista asuntoon olen aina hoidellut itse mutta tämä kauppialla kierrättäminen kelloissa on niin kovin kätevän oloista, kun transaktiot hoituvat per "nyt".

arbit sanoi:
Kun tuli hankittua kaunis kulmikas, niin taisi jäädä päälle. Olen pitkään seuraillut sopivaa Breikkua silleen kohtuuvaivalla, koska olen halunnut laittaa siihen kaksi kelloa vaihtoon. Siten mm. ulkomailta eikä yksityisiltä ole jaksanut edes harkita.

Nytpä sitten jalostan kokoelmaa sillä, että menee kaksi entistä ulos ja tulee yksi kulmikas sisään. Huippusepän restauroima Cartier Santos. Toinen lähteneistä oli myös kulmikas, mutta kun ei päässyt rannekkeen säädön jälkeen lainkaan käyttöön vaan jäi hyllyyn, niin eikun menoksi.

Ehkä pitäisi alkaa myydä itse suoraan noita herkkuja, muun aihepiirin lelut fillareista ja autoista asuntoon olen aina hoidellut itse mutta tämä kauppialla kierrättäminen kelloissa on niin kovin kätevän oloista, kun transaktiot hoituvat per "nyt".

FFFFfff.... olin juuri aikeissa soittaa Callelle. Santos tai Tank ovat munkin listalla. Noh ei voi mitään, olit nopeampi - sitten kun flippaat ni tiedät kehen ottaa yhteyttä ;).

zeikok sanoi:
FFFFfff.... olin juuri aikeissa soittaa Callelle. Santos tai Tank ovat munkin listalla. Noh ei voi mitään, olit nopeampi - sitten kun flippaat ni tiedät kehen ottaa yhteyttä ;).

:D Kiitos infosta!

Hitaat syö säästeliäämmin ;)

Juuri avasin karkkipaketin. Ei hassumpi. Sovelsin jo sivuilla nähdessäni aihetta "pukukello", ihan selvä farkkukello tämä on :drunk Ja kätevästi ranneke on oikean mittainenkin.

Ja kevyt sekä lyhytpalainen metalliranneke on ehkä maailman mukavin asia. Ei edes palele, mikä on ainakin minulla titaania lukuunottamatta aina pieni negatiivinen puoli raskaissa metallirannekkeissa. Metalli istuu minun mukavuuteeni useimmiten paremmin kuin nahka.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back