Pieniä sekalaisia kysymyksiä

arbit

Aktivisti
Liittynyt
28.2.2014
Viestit
1 010
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Svengihirvi sanoi:
Onko muillakin foorumin leiska viturallaan, vai onko minulla ATK rikki?

Toimii täällä.
 

kanikune

Kelloista innostunut
Liittynyt
10.3.2013
Viestit
923
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

kokeile ctrl + F5.
 

Svengihirvi

Jäsen
Liittynyt
14.4.2013
Viestit
217
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Kiitos vinkistä. Vika taisi olla mun ATK:ssa, buuttaus korjasi ongelman jo aiemmin.
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Jos menen Tapatalkilla foorumilaisen profiiliin ja yritän katsoa ryhmäläisen Started by tai Replies välilehteä, niin yhtään viestiä tai aloitettua säiettä ei löydy.
Mistä tämä mahtaa johtua?
 

pasiz

Jäsen
Liittynyt
11.9.2013
Viestit
465
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Chronomies sanoi:
Tätä olen myös itse miettinyt.,.. Kuka tietää?
Huono rajapinta, tuskin sen mystisempi ilmiö...
 

kejjo

Uusi jäsen
Liittynyt
26.3.2014
Viestit
35
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Mistä näkee lähetetyt yksityisviestit? Olen vastaillut muutamaankin YV-viestiin, mutta "Lähetyt" on typötyhjä. Ärsyttävää.
 

Svengihirvi

Jäsen
Liittynyt
14.4.2013
Viestit
217
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Onko asetukset kunnossa?

f35fbe36-26ea-4d62-a999-3e46a8397d36_zpsma3xulem.png
 

kejjo

Uusi jäsen
Liittynyt
26.3.2014
Viestit
35
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Svengihirvi sanoi:
Onko asetukset kunnossa?

What the...! Onko outboxiin oikeasti olemassa jokin asetus joka on oletuksena pois päältä? Nähtävästi on. No, nyt laitoin tuon ruksin, näkeepä seuraavaa kelloa myydessä että tuliko lähetettyä ostajalle oikea tilinumero vai ei...
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Onko ylläpitäjät vahingossa vai tarkoituksella muutellut asetuksia Tapatalkissa, kun on noita sponsoroituja viestejä alkanut ilmestymään aikajanalle?

0ba77c8d406309c0287311ee023341ef.jpg
 

Priima

Aktivisti
Liittynyt
11.3.2014
Viestit
596
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Huomasin tänään, että tietokone joka on päivitetty Win 10 järjestelmään näyttää Googlesta ladatun kuvan Operassa kiellettyn ajosuunnan merkkinä, Mozilassa ei sitäkään ja Chromessa näkyy kuva normaalisti Edgee on kokeillut.
Tietokone jossa on Win 7 näyttää kaikissa selaimissa kuvan kuten myös täppäri (android) ja puhelin (lumia).
Flickrista ladattu näkyy kaikissa. Mistä moinen johtuu ja näkevätkö muuta samoin.
 

TomppaHe

Uusi jäsen
Liittynyt
1.4.2015
Viestit
16
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Minkähän takia Kellofoorumi on ollut Tapatalkissa pimeänä jo viikkoja?
Vai enkö vaan osaa, muut foorumit kyllä toimii?
 

Maira

Administrator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
16.3.2013
Viestit
928
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Vikaa selvitellään. Todennäköisesti perustamme uuden tilin Tapatalkiin, jotta pääsemme asiasta eroon. Ilmoittelen heti, kun tilanne saadaan korjattua. Siihen asti suosittelen käyttämään mobiiliselaimella, responsiivisuus toimii ihan nätisti.
 

jkk

Jäsen
Liittynyt
1.4.2013
Viestit
430
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Merkitse kaikki viestit luetuksi on lakannut toimimasta.
 

Arska

Jäsen
Liittynyt
30.11.2015
Viestit
154
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Terve! Olen uusi tällä foorumilla ja yritin lähettää viestin kuvan kera, mutta kun painan "Lähetä" niin mitään ei tapahdu. Puhelin on iphone 5s. Onko muilla ilmennyt samaa vai missaanko jonkun rasti ruutuun kohdan? Se kyllä hyväksyy kuvan, koko ja pääte on oikea.
 

Arska

Jäsen
Liittynyt
30.11.2015
Viestit
154
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Eipä mitään, nyt lähti toimimaan.


Arska sanoi:
Terve! Olen uusi tällä foorumilla ja yritin lähettää viestin kuvan kera, mutta kun painan "Lähetä" niin mitään ei tapahdu.
 

jra72

Uusi jäsen
Liittynyt
18.3.2014
Viestit
78
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

En pääse enää maccosella kirjautumaan foorumille. Joka yrityksellä tulee "pahoittelumme mutta olet ylittänyt sallitun kirjautumisyritysten määrän. Odota 30 sekuntia ja yritä uudelleen". Vaikka olisin odottanut pari päivää. OS X 10.11.1 ja Safari 9.0.1
 

Maira

Administrator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
16.3.2013
Viestit
928
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

jra72 sanoi:
En pääse enää maccosella kirjautumaan foorumille. Joka yrityksellä tulee "pahoittelumme mutta olet ylittänyt sallitun kirjautumisyritysten määrän. Odota 30 sekuntia ja yritä uudelleen". Vaikka olisin odottanut pari päivää. OS X 10.11.1 ja Safari 9.0.1

Moro. Sain tämän virheen toistumaan Safarilla. Selvitetään.
 

nnikkem

Laatua ranteeseen
Liittynyt
9.12.2015
Viestit
13
Vs: Pieniä sekalaisia kysymyksiä

Moi! Löysin foorumin sattumoisin Facebookin kautta. Selailin topiceja, mutten löytänyt TW Steel merkille omaa aihetta. Haluaisin kysyä, että olisiko kellään kokemusta kyseisestä merkistä? Juuri valmistuneena Ylioppilaana minulta löytyy pari designer kelloa, jotka ovat vähän eri kaliiberista kuin foorumilaisten omat hienot kellot. :D Mutta tosiaan tuon merkin mallit miellyttäis silmää ja yleiskäsitys on jäänyt päähän, että kyseessä olisi ihan hyvät kellot.
Casioista, Seikoista, muista merkeistä joilta löytyy myös saman hintaluokan kelloja ei ole löytynyt omaan makuun ainakaan toistaiseksi mieleistä.
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 571
Viestit
64 599
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös