Vs: Raymond Weil
Toimii! :goodjob
J-P sanoi:Rannekkeen vaihdolla pukukellosta tulikin kohtuullisen särmikäs casual-kello.
![]()
Toimii! :goodjob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J-P sanoi:Rannekkeen vaihdolla pukukellosta tulikin kohtuullisen särmikäs casual-kello.
![]()
Raymond Weil on kiristämässä tahtiaan kellomerkkinä ja tämä vuosi näyttää varsin lupaavalta.Aika hiljaista ollut tämän merkin osalta keskustelu, mistä se sitten kertookaan? Eikö merkkiin luoteta tai pelätään arvon alentumista tai onko huollot/varaosat kalliita?
Tuollaista suklarihenkistä automaatti Freelanceria vähän katsellut, miten lie suhtautuu esim. Oris Aquis Date tms n. reilun tonnin hinnoissa pyöriviin merkkeihin (Sinn 104, ehkä jotkut Lonkut kans)
looking sharp , wow !Vs: Raymond Weil
RW:ssäkin pitäydyn isoimmissa malleissa, kuten Breitlingeissäkin. Pari Don Giovanni Cosi Grandea. Toinen hommattu uutena ja toinen tuli ketjun aloittajalta. Molemmat tuplarannekkein (musta alligaattori ja musta plain). Ei mitään huonoa sanottavaa, mielestäni siistejä kelloja.
![]()
Edit: Lisäyksenä sen verran, jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin kaliberi on muuttunut noissa (7200 -> 7250) ja sitä myötä tuon uudemman mallin runko on korkeampi noin millin. Muuten mitat on samat. Uudempi siis vasemmalla...
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.