Tervetuloa

Suomen suurimmalle kelloaiheiselle keskustelufoorumille

Liity mukaan!

Seiko

WisBoy

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
7
Oliko tapauksessasi tarvetta ottaa yhteyttä? Lähinnä kiinnostaisi että saako Facebookin kautta kuinka nopeasti yhteyden myyjään. Eri paikoista lukenut että kommunikaatio tosiaan aika olematonta myyjän puolelta, jopa ongelmatilanteissa.

Itseä polttelisi myös skx007j safiirilla. Mietityttää vaan nuo tarinat toisilla foorumeilla. Toki todella paljon hyvää palautetta noiden "kauhutarinoiden" vastapainoksi näyttää löytyvän. Summat nyt ei ole sellaisia että talo menisi alta vaikka pahin skenaario sattusi kohdalle, mutta ei kiinnostaisi alkaa stressaamaan kuukausitolkulla kun rahat mennyt ja kelloa ei näy ja yhteyttä ei saa mitenkään. Saati sitten jos saapuu viallisena ja pitäisi alkaa selvittämään myyjän kanssa.

Sivujen mukaan tosiaan ei tule valmistajan alkuperäisessä laatikossa, mutta valmistajan takuu kuulemma on. Pitikö paikkansa?
Sähköpostilla on turha ottaa Robiin yhteyttä mutta Facebookin kautta vastasi muistaakseni päivän viiveellä ja sitä kautta sain tarvitsemani tiedot. Rob on luotettava kaveri vaikka monet sitä haukkuu. Täytyy muistaa että hän pitää monsterwatchesia harrastepohjalta muun työn ohessa, joten siksi ymmärrän että hänellä ei ole aikaa lukea jokaista sähköpostia ja vastata niihin.

Muistaakseni takuu on kelloissa, tosin jos safiirin vaihdatat niin eikös sillä takuu häviä. Täytyy myös muistaa se että vaikka Rob voi safiirin kelloon vaihtaa niin ei hän mikään kelloseppä ole. Yksi vaihtoehto on tilata safiiri erikseen ja viedä se kellosepälle vaihdettavaksi. Itse olen näin pari kertaa tehnyt. Luotan kunnon kellosepän työhön kuitenkin enemmän.

Jos kuitenkin tilaat kellon safiirrilla niin valmistaudu kuukauden odotukseen.

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla

Matista

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
3
Sähköpostilla on turha ottaa Robiin yhteyttä mutta Facebookin kautta vastasi muistaakseni päivän viiveellä ja sitä kautta sain tarvitsemani tiedot. Rob on luotettava kaveri vaikka monet sitä haukkuu. Täytyy muistaa että hän pitää monsterwatchesia harrastepohjalta muun työn ohessa, joten siksi ymmärrän että hänellä ei ole aikaa lukea jokaista sähköpostia ja vastata niihin.

Muistaakseni takuu on kelloissa, tosin jos safiirin vaihdatat niin eikös sillä takuu häviä. Täytyy myös muistaa se että vaikka Rob voi safiirin kelloon vaihtaa niin ei hän mikään kelloseppä ole. Yksi vaihtoehto on tilata safiiri erikseen ja viedä se kellosepälle vaihdettavaksi. Itse olen näin pari kertaa tehnyt. Luotan kunnon kellosepän työhön kuitenkin enemmän.

Jos kuitenkin tilaat kellon safiirrilla niin valmistaudu kuukauden odotukseen.

Ok, kiitos tiedoista.

Näin mäkin järkeilin että takuu häviäisi siinä mutta sivun faq- osiossa luki: "...when adding sapphire the watch keeps a Seiko warranty".

Joo, yksi vaihtoehto sekin. Lopulta tuo safiiri ei itselle edes ole mikään kynnyskysymys. Lähinnä hinnan puolesta houkuttelisi, kun kello, safiiri asennettuna + postit taitaa mennä samoihin, ellei jopa halvemmaksi kun pelkkä kello suomesta uutena.

WisBoy

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
7
Ok, kiitos tiedoista.

Näin mäkin järkeilin että takuu häviäisi siinä mutta sivun faq- osiossa luki: "...when adding sapphire the watch keeps a Seiko warranty".

Joo, yksi vaihtoehto sekin. Lopulta tuo safiiri ei itselle edes ole mikään kynnyskysymys. Lähinnä hinnan puolesta houkuttelisi, kun kello, safiiri asennettuna + postit taitaa mennä samoihin, ellei jopa halvemmaksi kun pelkkä kello suomesta uutena.
Kai siinä sitten takuu on jos kerran sivuilla noin lukee.

Itse tilasin Robilta keväällä skx013:n ilman safiiria. Ajatuksena oli että jos alkuperäinen hardlex naarmuuntuu niin tilaan safiirin ja vien kellosepälle. Nyt sitten iski modauskuume ja tilasin safiirin ja muita modaus osia ja vien sen kellosepälle modattavaksi.

Matista

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
3
Niinhän siinä kävi että illalla pienen mietinnän jälkeen pistin skx:n tilaukseen Monsterwatchesilta. Päädyin ottamaan safiirin erikseen mukaan, ja vaihdattaa tulevaisuudessa jos kello jää käyttöön.

Vähän ehkä harmi että jäljellä oli vain j-versiota. En varsinaisesti ole hulluna tuohon 21 Jewels- merkintään taulussa. Eli saattaa olla itselläkin modaus -operaatio edessä tulevaisuudessa jos kello jää ranteeseen, enkä pääse yli tuosta j-version taulusta.

Szanne

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
2
Olen viime aikoina seuraillut enemmänkin myyntipalstoja ja sieltä löytyy hyvin paljon Seikoja myynnissä, varsinkin kun puhutaan hieman halvemmasta päästä. Tämän takia ei ole vielä löytynyt mitään tiettyä kelloa, joka ylittäisi ostopäätöskynnyksen. Ajattelin nyt kuitenkin käydä paikallisissa kelloliikkeissä hypistelemässä näitä paremman tuntuman saamiseksi. Voi kylläkin olla, että päädyn lopulta tämmöseen pepsi-vaihtoehtoon.

Kellouutiset

Foorumin tilastot

Keskustelut
7 834
Jäsenet
4 641
Uusin jäsen
Lindblo
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet