Seiko

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elemu
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Minä olen tilannut omani amazon.de kautta. Hinnat ovat siellä kyllä viime aikoina nousseet noissa.

Huomaathan noiden pienen koon, työkalukellohenkisenä pieni klassinen koko saattaa näyttää monen silmään pieneltä ja ovat valinneet isompia versioita, osasta noita on vastaavia kookkaampia.

Itse tykkään siitä pienestä, on tosi huomaamaton ranteessa silloin kun haluaa, että siinä on huoletonta ja ohutta mutta mukavaa.
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?



Koko on hyvä, makuuni pienempikin kelpaisi. Juu, Amazonissa ovat kalliimpia, siksi tässä kyselen.
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Tuolta ovat monet tilanneet noita. Jää tulliin tai ei, siihen on hyvä asennoitua mutta firmalla taitaa olla jokin tapa koettaa pakkailla niin, että arvo ei jätä tms.

http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-sports-89/seiko-5-military-automatic-mechanical-self-winding-nylon-strap-mens-watch-snk803k2-snk803-1896.html
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?



Tuo oli se toimen harkitsemani tilauspaikka.
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Jep, maaliskuussa sain omani amazon.de myös 60 e mutta paha sanoa, onko hinnannousu nyt pysyvää vai aaltoileeko se.

CW on pääsääntöisesti ollut luotettavan maineessa, ja äärimmäisen nopea toimittamaan.
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Olen tilannut Seikon vitosen Creationwatches-verkkokaupasta. Tilaus sujui helposti PayPalilla maksaen ja kello tupsahti kotiovelle kuriiriin tuomana kolmantena arkipäivänä tilauksen tekemisestä. Ei kyllä voi valittaa :worthy
 
Mielenkiintoisia Seikoja


Miltäs maistuis Seiko x Giugiaro 30th Anniversary Spirit Smart Watch, Redo Of Aliens Classic.
Täällä tarkenpaa tarinaa kellosta. Tulee aivan muovinen olo normaalien teräs kelloihin tottuneelle.
Tietty värivalikoimaa löytyy. Keh tietty olihan Bishopkin muovia. Kellohan on varsinaisesti japanin
markkinoille mutta ebabyystä sitä löytyy noin $700 hiintaan.


4954628424105_l.jpg

seiko-7a28-6000.jpg
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

On tämäkin hieno, mutta SE alkuperäinen alien malli... Vielä joskus :P
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

Vayrymat sanoi:
On tämäkin hieno, mutta SE alkuperäinen alien malli... Vielä joskus :P

Tarkoitatko Seiko Alien 7A28-7001 'The Ripley'
siis tälläistä.
$_57.JPG
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

Kyllä. 3000e hujakoilla taisi olla ebayssa juurikin samainen kello!
 
Grand Prix d'Horlogerie de Genève



Tuli vissiin pytty kotia Grand Prix d'Horlogerie de Genève tapahtumasta.
http://www.gphg.org/watches/en/content/grand-seiko-hi-beat-36000-gmt
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Uusi jäsen ilmoittautuu...

Sattumoisin itsekin tilasin juuri samanmoisen Amazon.co.uk:sta hintaan 40£ (52e) ja on myös ensimmäinen mekaaninen automaatti. Vai hetkonen, onkohan Seikon Arctura Kinetic sellainen, tähän asti luullut, että kellossa jokin akku latautuu liikkeestä.

Samalla tuli ostettua pieni työkalusetti kelloja varten sekä tumman vihreä nato-ranneke... :)
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Tässä se sitten on uusi Nato-ranneke vaihdettuna. Kuvan värit hieman vääristyneet, taulu vaaleamman beige/luonnonvalkoinen ja ranneke harmahtavan oliivinvihreä. Hillityn näpsäkän kokoinen ranteessa...

57152460-3387-431E-B79C-634D6E025453_zpsqdge1h1v.jpg
 
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?

Pakkohan se on laittaa CW:n tilaus menee... Tollasia tuutte esittellee...slurps, :nicethread
 
Vs: Grand seiko

Olen käymässä Japanissa ja äsken paikallisesta ostarista löytyvästä kelloliikkeessä oli nippu Grand Seiko hyllyssä, kyljessä oli -20% lappu. Kai tuosta vielä lähtisi taxfreen verran pois. Mitä tuollaisen hinta on tavallisesti?

En rannettanut mutta perhanan hienoilta näyttivät.
 
Seiko Samurai Titanium Orange nykyarvo?

Arvoisat asiantuntijat,

Ajattelin laittaa otsikon mukaisen kellon myyntiin, mutta netissä hintahaitari näyttää
tosi lavealta. Näitä on myyty kaikkiin hintoihin välillä 300 eur - 1500 eur. :D

Mitä mieltä olette oikeasta hinnasta?
Kello on oikein hyväkuntoinen (ei mint), oranssilla taululla, titanium- ja kumirannekkeet on.
Ei laatikkoa. Ostettu (vaihdettu Breitlingiin) tällä foorumilla vuosi sitten.

Kiitos asiantuntevista arvioista.
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

Ei erikoismalleja, mutta kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa Creation Watchesin sivuja ja muutamia mielenkiintoisia uusia automaattimalleja bongasin vajaan neljänsadan euron hintaluokasta ylöspäin. Presage/SARX ja SARG -mallistoa esim. ja taisi olla joku Brightz-mallikin, jota olen nähnyt myös joskus Ananta-nimelläkin myytävän(?).

SARG017_MED.jpg

SARG001_MED.jpg

SARX017_MED.jpg

SDGM001_MED.jpg
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

Ylin ei sytytä, mutta loput kolme kylläkin. :agreed:
 
Vs: Mielenkiintoisia Seikoja

Urheilullista SEIKO lehti & lattia mainontaa......
5ij6sWj.jpg
 
Vs: Seiko

Itse diggailen tästä Anantasta tosi paljon, vaikka hetken meinasin flipata sen MarineMasterin tieltä. Jäi tekemättä ja ehkä se oli tarkoituskin. Nyt onkin sitten Snowflake-kuume katossaan ja voipi ostonappi pärähtää, kun pääsen hipelöimään toivon mukaan sellaista Helsingissä kivijalassa. Nimittäin korvat ja silmät auki kulkiessani kuulin, että Grand Seiko rantautuu Suomeen kesän aikana.

 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 629
Uusin jäsen
Partatimppa
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös