arbit
Aktivisti
- Liittynyt
- 28.2.2014
- Viestit
- 1 010
Vs: Seiko Automatic 5 ulkomailta, mutta mistä?
Minä olen tilannut omani amazon.de kautta. Hinnat ovat siellä kyllä viime aikoina nousseet noissa.
Huomaathan noiden pienen koon, työkalukellohenkisenä pieni klassinen koko saattaa näyttää monen silmään pieneltä ja ovat valinneet isompia versioita, osasta noita on vastaavia kookkaampia.
Itse tykkään siitä pienestä, on tosi huomaamaton ranteessa silloin kun haluaa, että siinä on huoletonta ja ohutta mutta mukavaa.
Minä olen tilannut omani amazon.de kautta. Hinnat ovat siellä kyllä viime aikoina nousseet noissa.
Huomaathan noiden pienen koon, työkalukellohenkisenä pieni klassinen koko saattaa näyttää monen silmään pieneltä ja ovat valinneet isompia versioita, osasta noita on vastaavia kookkaampia.
Itse tykkään siitä pienestä, on tosi huomaamaton ranteessa silloin kun haluaa, että siinä on huoletonta ja ohutta mutta mukavaa.


