Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

zeikok sanoi:
kr1234 sanoi:
yBDh.jpg

Kuvakulma onnistui nähtävästi jännästi kiertämään :facepalm.

Keeper vai flipper?

KeepKeepKeep! Tekisi mieli sovitella tuota ranneketta myös hulkkiin :).

Jep jep. Keeper. On sika makee!! helmet voit heittää :-)

Tuli Isofrane. Kyllä huono Nato on vedessä todella surkea.
yna9edeq.jpg

Aika kireellä on Jakki sun Isofranes. Kiertääkö veri enää? ???

Väliin mahtuu reilusti sormi. Tämä on niin uusi, että ei ole asettunut kunnolla. Sisäpintaan tarttuu ihosta rasvaa ja muutenkin pehmener. Itse inhoan kireitä rannekkeita, mieluummin pikkuisen löysä. Ja onhan tossa kuvassa rannekin aika luonnottomassa asennossa.

Tänään totaaliharmaata päivää piristämään pakottassa itsensä kauppareissulle käteen laitetaan tämä. Tässä kuvassa lähes erottuu taulun himmeä guilloche-koristelu, melkein. Ei se erotu livenäkään, jollei erikseen kyttää.

glashutte.jpg

Tämä oli kello, jonka hankintaan huipentui puolen vuoden kellomania. Ei ole vähään aikaan mikään uusi kiinnostanut, eikä ole varaakaan. Ranneajassa tämä ei kyllä johda mutta on yhä hyllyn ikoni. Varastosta varmaan lähtee seuraavaksi kelloja ulospäin.

Hienot natot! Mulla on kaapissa muutama nato/zulu mutta eivät ole oikean kokoisia siihen, mihin nyt niitä kokeilisin, meni jo taannoin vaihtoon ne kellot, joihin ne olivat muka tulossa..

^ Onnittelut hienosta Omegasta!

I have a dream...

Magrette Moana Pacific Pro Rose Gold iltauinnilla :shark

image_zps7af2c640.jpg

Kyllästytän koko saitin väen HC white & red -kuviin tässä ketjussa, tämä on vaan ohittanut muut kokoelman kellot viime aikoina niin usein, että pääsee myös näihin. Niin poleeminen ja makuasia näyttää olevan mm. rannekkeen mukavuus kellokeskusteluissa toisaalla. Minä tykkään, on käpälääni mukava ranneke, hintaluokassaan mielestäni lähes loistava.

hc_lonkku.jpg

Longinesin chrono on kyllä varsin nätti ilmestys :agreed:

Tuo kuvan Lonkku on todella siisti ja sellaisen olisin itsellinikin hommanut, mutta kun on niin turkasen pieni.

J-P sanoi:
Tuo kuvan Lonkku on todella siisti ja sellaisen olisin itsellinikin hommanut, mutta kun on niin turkasen pieni.

Valkopunaisena se näyttää isommalta kuin monella muulla värillä mutta eihän se tosiaan mikään suuren suuri ole, nykymuodissa tai isosta tykkäävälle. Minulle taasen se saisi olla vain millin isompi, 43:na en sitä ottaisi.

Minkähän takia btw mm. myyjät myy vielä listoillaan sitä vanhallakin koneella ja taululla jopa toimitustuotteena. Onkohan tehtaalla makaamassa vielä myymättömiä.

Tuo column wheel -versio ainakin taisi tulla "hihnalta" suoraan, kun kesti kuutisen viikkoa matkata keväällä.

Tuon hienon punavalkoisen kuviin minä ainakaan en kyllästy. Todella hieno ja pirteä yhdistelmä.

Markku J sanoi:
Tuon hienon punavalkoisen kuviin minä ainakaan en kyllästy. Todella hieno ja pirteä yhdistelmä.

Kiitti! Vaikka ei pitäisi olla muiden aulla väliä mutta lämmittäähän se mieltä kuulla puoltoääniä valinnoilleen ja kehtaa tykitellä kuviakin kun on muutama tykkääjä :drunk

arbit sanoi:
Ei ole vähään aikaan mikään uusi kiinnostanut, eikä ole varaakaan. Ranneajassa tämä ei kyllä johda mutta on yhä hyllyn ikoni. Varastosta varmaan lähtee seuraavaksi kelloja ulospäin.

Ja kun tuon pääsin sanomasta, väänsin kättä yhdestä pukukellosta. Kahdella motiivilla. Että saan yhden käyttämättömän seisokin pois ja yhden todnäk keeperin tilalle. Niinhän ne aina ;)

Saa nähdä. Huh. Halpaa on kelloharrastus - hulluille.

Kaupunki ja kello teema. ;)
nu9eqene.jpg

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back