Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

EJL sanoi:
Onko Konttorilta? Jos on, niin varmaan minun vanha. ????

Tällä tänäänkin. Saa nähdä saako muut enää ranneaikaa ollenkaan!
????

Heh, sieltäpä sieltä. Taitaa olla jo vähintään toinen sun vanha kello mikä mulle kulkeutuu =)

Pirun hieno Travel Time. Mistä löytyi?

Terv,
K

kemppil sanoi:
EJL sanoi:
Onko Konttorilta? Jos on, niin varmaan minun vanha. ????

Tällä tänäänkin. Saa nähdä saako muut enää ranneaikaa ollenkaan!
????

Heh, sieltäpä sieltä. Taitaa olla jo vähintään toinen sun vanha kello mikä mulle kulkeutuu =)

Pirun hieno Travel Time. Mistä löytyi?

Terv,
K

Mun nykyinen AP ROO Diveri on tainnut sinun ranteessa käydä jossain vaiheessa, jos en väärin muista?
????

Milanosta löysin tämän. Todella vaikea löydettävä.
Kävin viime viikon keskiviikkona tarkoituksena rannettaa perus Aquanauttia, kun en uskonut että 5164:sta olisi tarjolla.
Ei löytynyt muuta teräskelloa kuin valkotauluinen Nautilus valikoimasta.
Sanoivat kuitenkin, että tule loppuviikosta uudestaan. Oli toimitus tulossa perjantaina.
Eivät tosin tienneet, että mitä toimituksessa on tulossa. Ei tullut perus Aquanauttia, mutta oli Travel Time sekä punakultainen Aquanaut.
Niitä sitten rannetin ja vertailin. Todella upean sävyinen tuo punakultainen ja värimaailma ruskeine rannekkeineen lähes täydellinen.
Käyttökelloksi tuo Travel Time kuitenkin omaan käyttöön sopivampi.
5990:n jos tekisivät sinitauluisena, niin sitten voisi Travel Timen vaihtaa punakultaiseen! ????

kemppil sanoi:
Omppua cordovan-, eli hevosennahkalla:

15666756535_655127db47_c.jpg

Muuttaa kellon luonnetta taas paljon teräkseen verrattuna, mutta sopii kyllä hyvin mielestäni.

Terv,
K

EDIT. Kuulemma kyseessä onkin hevosen takaneljänneksestä peräisin oleva lihaskalvo. Noh, hevosesta kuitenkin.

Hyvin sopii värit yhteen tässä. Rennon tyylikäs.

kemppil sanoi:

Ilmeisen paljon samaa makua meillä, koska tämä oli kalkkiviivoille asti Zenithin kanssa kilpailemassa toissa kesänä. No se zenith kuitenkin voitti minulla. Hieno kello ja hiukan teki mieli lähteä konttorille kokeilemaan ilmeisesti siis tuota samaa yksilöä?

Aina kun näkee noita Samin AP:n mutterikelloja, niin tekisi mieli ottaa 42mm hylysyavain ja vääntää tuosta beezelistä! En tiedä miksi... ;D

Hienoja kyllä ovat.

Tänään posti toi vintagea. Rannekkeeksi tilasin edullisen tikatun rannekkeen. Toimii minusta aika hyvin. Kalevan kellosta huoltoineen meni tietysti kuukausi aikaa mutta on soiva peli. Ja hyvää oli palvelu.

ipsXpYSjj

ML 112 sanoi:

Vielä näkyy viihtyvän ranteessa. Ootko jo yrittänyt kiillottaa lasia?

Ei viihtynyt pitkään ranteessa, nyt mennään Tudorilla 8)

Tudor01_zps04bf81a8.jpg

Random sanoi:
ML 112 sanoi:

Tudor01_zps04bf81a8.jpg

Onko tuo Prince Date, jonkinlainen mallimerkki, vai onko se jonkinlainen nimitys johonkin erityiselle päivämäärä ominaisuudelle?

Random sanoi:
ML 112 sanoi:

No onhan tää paljon tyylikkäämpi kampe :goodjob

Nissilä sanoi:
Onko tuo Prince Date, jonkinlainen mallimerkki, vai onko se jonkinlainen nimitys johonkin erityiselle päivämäärä ominaisuudelle?

Ihan normaali päivämääränäyttö on kyseessä. Prince-mallinimi on ollut käsittääkseni käytössä Tudorilla 50-luvulta alkaen (joku paremmin asiaa tunteva voi korjata).

ML 112 sanoi:
No onhan tää paljon tyylikkäämpi kampe :goodjob

Kiitoos!

Sinatra ja Hirschin Earl alligaattori

ps. Mitä mieltä noista linkkulukon takia turhista nahkalenkeistä? Mun mielestä ei oo pahan näköiset noinkaan. Toisen saisin suht kivuttomasti pois, mutta sekin toimii tällä hetkellä vielä varmistuksena, ettei pääse kello putoamaan, vaikka jotenkin lukko aukeisikin...

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back