Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Miehekäs on Breitling kimaltelevalla kehälläkin! Olen yhtä timanttikehällistä Breitlingiä katsellut kaupassa sillä silmällä, mutta hieman arveluttaa liika naismaisuus. Taitaa J-P olla turha pelko ja kivet sopii hyvin miestenkin ranteeseen? ;)

Kyllä ne sopii miehellekin ja ehkä SA:n koko vähän jo rajaa pois naismaisuutta. ;D Paljon varmaan riippuu myös kantajastaan ja käyttötilanteesta. Ei tuota joka päivä jaksa pitää...

Tänäänkin ranteessa, ikätoverini :)

IMAG2062-1.jpg

J-P sanoi:
Kyllä ne sopii miehellekin ja ehkä SA:n koko vähän jo rajaa pois naismaisuutta. ;D Paljon varmaan riippuu myös kantajastaan ja käyttötilanteesta. Ei tuota joka päivä jaksa pitää...

J-P on niin hento ja siro että hyvin sopii. ;D

JCKjA4s.jpg

Sunnuntai ja Ball näyttää olevan kesän juttu...

Hieno Zenith :)

Tänään kuljeskelin nurtsilla pikkuinen vintage-cartier käpälässä mutta laitoin kylille asioimaan mennessä tämän möhkylän. Kuvan otin äsken pöydällä, otin ranteestakin jo veks kun tuo ei ole ihan yhteensopiva mun metallirunkoisen läppärini kanssa, kun makaan niin rajusti tän päällä :-/

go_se.jpg

Muuten kaikin puolin mahtava kello, mutta liian pieni. Pitäs saaha isompi, xl PO tai joku Breitling esim. avenger seawolf tai superocean 44. Haluttas kuitenkin pitää tämä kokoelmissa, mutta jos ei pistä vaihdossa, ei pysty pitkään aikaan laittaan noin arvokasta kelloa rinnalle. Nää on näitä elämän vaikeimpia päätöksiä... ;)

20140722_231700_zpse925b89e.jpg

Onhan sulla ruistaranteessa, mutta minun silmään ei pieneltä näytä. Muistaakseni meillä on suunnilleen saman kkoinen ranne? Sinulla toki luhas jatkuu pidemmälle. Äh, nyt nukkumaan.
3e2y8apa.jpg

jkk sanoi:
Onhan sulla ruistaranteessa, mutta minun silmään ei pieneltä näytä. Muistaakseni meillä on suunnilleen saman kkoinen ranne? Sinulla toki luhas jatkuu pidemmälle. Äh, nyt nukkumaan.]

Minun (ja tyttöystävänkin) mielestä minulle vain sopii paremmin hieman isompi kello. Sumo on kokoluokaltaan sopiva (bezel 44mm, case millin pari leveämpi). Toki riippuu vähän vaatteistakin, kauluspaidan kanssa seamaster on sopiva ja varsinkin korkempi vähän häiritsee.

Hitto kun tulee ipadilla typoja... Oikein hävettää...

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back