Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

flap sanoi:
M47j3vO.jpg

Jo toisessa topicissa esille otettu yksilö; omaan silmään on tää kyllä pirun nätti!

Upea on!

Tälläinen tuli hankittua kesäkuun alussa ja kello on ollut ahkerasti ranteessa koko kesän. Foorumin "Seiko fiilistelyt" innoittivat minua hankkimaan ensimmäisen Seikoni ja täytyy myöntää, että kello on ollut positiivinen yllätys...ehkä sitä sittenkin saa hyvää halvalla :)

Seikolla mennään täälläkin. On yllättänyt positiivisesti.

e3e7a6e4.jpg

Ai kun on ML 112:lla nätin sävyinen diali. No, siitä on hyvä jatkaa samalla linjalla.
SEIKO%20V657-8060%20%202.JPG

Huima viikonloppu edessä, häät ja kosteet bileet päälle.
Siispä pukeudumme valkeaan zubuun.
Seiko%206139-7100%20%202.JPG

Kerran hölmönä tämmösen möin pois mut täl kertaa muru on tullut jäädäkseen. :-* :-*

wEJWuJo.jpg

5172 sanoi:
Kerran hölmönä tämmösen möin pois mut täl kertaa muru on tullut jäädäkseen. :-* :-*

wEJWuJo.jpg

Niinhän ne kaikki.. ;)

Uudella vihreällä hihnalla PAM320 ranteessa tänään. Hihnan toimitti Bosphorus Straps Istanbulista.

P8091472.JPG

5172 sanoi:

wEJWuJo.jpg

Aivan järjettömän hieno Pate, joskus minäkin vielä... 8)

On kyllä patekit komeita! Mutta uskaltaisko sitä pitää käytössä vai saisko sydänkohtauksen ekasta kunnon naarmusta?

JP sanoi:
On kyllä patekit komeita! Mutta uskaltaisko sitä pitää käytössä vai saisko sydänkohtauksen ekasta kunnon naarmusta?

Käyttötavaraahan nuo on, meitsi ei bonjaa miks kelloja pitäs paapoa, pari vekkiä siellä täällä tuo vaan katu-uskottavuutta. :brutal

5172 sanoi:
JP sanoi:

Käyttötavaraahan nuo on, meitsi ei bonjaa miks kelloja pitäs paapoa, pari vekkiä siellä täällä tuo vaan katu-uskottavuutta. :brutal

Samanlainen ajatusmaailama mulla ja tosiaankin pidän kelloa kaikkialla paitsi saunassa. Sattuu silti eka ISO naarmu.

Joo ei tunnu missään. Mä olen onnistunut jotenkin naarmuttamaan lasinkin.

Liitteet

• 7.webp
    7.webp
    925,8 KB · Katsottu: 79

Tälläinen uusi hankinta on saanut jo muutaman päivän ranneaikaa..

J-P sanoi:
gwv7pbu.jpg

RW. Sorsittu merkki, mutta hullun siisti.

Don Giovannin ranneke perhoslukolla ehkä myös mukavin metalliranneke mitä olen pitänyt!

Niin on pimeetä. Ei loista kuu. Jotain pientä piristävää..Hmm, Ehkä hyppysellinen punaista.
DSC_1638.JPG

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back