Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

MacKaiwer72 sanoi:
Hitto, alko itteäänkin kiinnostelemaan tollanen Radio Room mutta valkotauluisena :o Lähtis alle satasella toimitettuna Virosta ja olis helppo sitten halutessaan tuunata bezelin ja hihnan vaihdolla mieleisekseen. Nyt vaan miettimään painaakko ostoliipasinta... Tälläinen malli siis kyseessä:

Itse ainakin olen diggaillut kovasti. Mun Vostok tuli joltain satunnaiselta ebay -myyjältä, ja palikat sitten Meranomilta. Meranomia oon aatellut kyllä käyttää jatkossakin, osat oli täällä paljon ennen itse kelloa, ja kellonkin ois tainnut saada sitä kautta halvemmalla, esim. Just tuo radio room -malli 65€ + pk.

Eihän nämä Vostokit mitään viimeistelyn jättiläisiä ole, mutta mun oma ainakin on hoitanut hommansa hienosti, ja onpa se jonkunverran vettäkin nähnyt nyt kesän aikana sitä säikähtämättä.

Mutta -kuten kansainvälisesti todetaan- "Your mileage may vary". Monet ovat kuuleman mukaan saaneet uusia vostokeja jotka eivät ole halunneet pelata oikein mitenkään. Ja tuo Vostokin metalliranneke ei ole pelkästään huonoin ranneke, minkä olen koskaan nähnyt, vaan yleensä ottaen ehkä jopa huonoin esine, mitä tiedän. :D

Mutta lisää pitäis saada, nyt nykis Komandirskie k34 GMT full-lume taululla...

Jaa, että Vostokkeja...

Minullakin on nyt kesän aikana ranteessa paljon roikkunut Vostokki. Ensin se tuli matkalle ranteeseen huolettomana kesäkellona, joka kestää vesileikitkin. Helteisen kesän aikana se on naton kanssa osoittautunut mukavaksi ranteessa, vaikka tämä nato on melko kova rakenteeltaan.

cYbrAX.jpg

Jostain syystä tämä koppa miellytti retroluukillaan, ja kokokin on ihan siedettävä 42x49 mm. Bezel ei kuulu tähän kelloon, mutta ei kai sillä niin väliä.

Crystron sanoi:
Itse ainakin olen diggaillut kovasti. Mun Vostok tuli joltain satunnaiselta ebay -myyjältä, ja palikat sitten Meranomilta. Meranomia oon aatellut kyllä käyttää jatkossakin, osat oli täällä paljon ennen itse kelloa, ja kellonkin ois tainnut saada sitä kautta halvemmalla, esim. Just tuo radio room -malli 65€ + pk.

Eihän nämä Vostokit mitään viimeistelyn jättiläisiä ole, mutta mun oma ainakin on hoitanut hommansa hienosti, ja onpa se jonkunverran vettäkin nähnyt nyt kesän aikana sitä säikähtämättä.

Mutta -kuten kansainvälisesti todetaan- "Your mileage may vary". Monet ovat kuuleman mukaan saaneet uusia vostokeja jotka eivät ole halunneet pelata oikein mitenkään. Ja tuo Vostokin metalliranneke ei ole pelkästään huonoin ranneke, minkä olen koskaan nähnyt, vaan yleensä ottaen ehkä jopa huonoin esine, mitä tiedän. :D

Mutta lisää pitäis saada, nyt nykis Komandirskie k34 GMT full-lume taululla...

Kiitos vinkistä, meranomilta lähti tilaukseen valkotauluinen radio roomi ja siihen vaihtobezelikin ja jäi yhteensä alle yheksänkympin toimitettuna! Odotellessa voi fiilistellä neuvostoliittolainen taskunauris ranteessa ;)

vjmnQFf.jpg

jperala sanoi:
Priima sanoi:
jperala sanoi:
Ilmoita ylläpitoon !!

Miksi???

Outo kysymys, ylläpito poistaa turhat postaukset jos niitä on. Herra tuntemattoman mielipiteet eivät aina ole valideja.

Siis onko minun ymmärrettävä, että uusi hankinta, merkkikohtaisen keskustelu ja tänään ranteessa on rajoitettu niin, ettei niihin saa samaa kuvaa laittaa?
Onko säännöissä näin mainittu?

Priima sanoi:
jperala sanoi:
Priima sanoi:
jperala sanoi:
Ilmoita ylläpitoon !!

Miksi???

Outo kysymys, ylläpito poistaa turhat postaukset jos niitä on. Herra tuntemattoman mielipiteet eivät aina ole valideja.

Siis onko minun ymmärrettävä, että uusi hankinta, merkkikohtaisen keskustelu ja tänään ranteessa on rajoitettu niin, ettei niihin saa samaa kuvaa laittaa?
Onko säännöissä näin mainittu?

Minä en ole sitä mieltä mutta ilmeisesti joku on, en ole löytänyt ohjeissa tähän apua. Jos vastaa kolmeen kysymykseen ja käyttää samaa kuvaa niin onko se spämmiä ?

Saittepa vilkkaan keskustelun aikaan kommentistani.

Ei sitä varmaankaan säännöissä kielletty ole. Ja jos samaa kuvaa käyttää kolmessa eri viestissä, joissa on selkeästi eri asiasisältö, niin ei siinä ole edes minun mielestäni mitään vikaa. Sen sijaan jos vaan postaa saman kuvan kolmeen threadiin, eikä viestissä oikeastaan ole muuta asiasisältöä, niin sittenhän se on sama kuin postaisi saman tekstin kolmeen threadiin - ei sitäkään varmaan kielletty ole, mutta tuntuu jotenkin turhalta.

tj86430 sanoi:

Ei sitä varmaankaan säännöissä kielletty ole. Ja jos samaa kuvaa käyttää kolmessa eri viestissä, joissa on selkeästi eri asiasisältö, niin ei siinä ole edes minun mielestäni mitään vikaa. Sen sijaan jos vaan postaa saman kuvan kolmeen threadiin, eikä viestissä oikeastaan ole muuta asiasisältöä, niin sittenhän se on sama kuin postaisi saman tekstin kolmeen threadiin - ei sitäkään varmaan kielletty ole, mutta tuntuu jotenkin turhalta.

Jos joku tuntuu omasta mielestä turhalta kuuluuko siitä ilmoittaa ketjuun ? eiköhän se ylläpito ole oikea paikka niin jää näiden ketjujen sotkeminen vähemmälle.

jperala sanoi:
tj86430 sanoi:

Jos joku tuntuu omasta mielestä turhalta kuuluuko siitä ilmoittaa ketjuun ? eiköhän se ylläpito ole oikea paikka niin jää näiden ketjujen sotkeminen vähemmälle.

Tästä voidaan olla montaa mieltä. Itse valitsit saman "ketjujen sotkemisen", vai ilmoititko viestini sen lisäksi myös ylläpidolle?

tj86430 sanoi:
jperala sanoi:
tj86430 sanoi:

Tästä voidaan olla montaa mieltä. Itse valitsit saman "ketjujen sotkemisen", vai ilmoititko viestini sen lisäksi myös ylläpidolle?

Eiköhän tämä ollut tässä, edelleen ota yhteyttä ylläpitoon en väittele asiasta tämän enempää. Hyvää päivän jatkoa.

Minä ymmärtäisin ylläpidon puuttumisen asiaan jos kyseessä olisi tilanne, että joku jeesustelee internetistä nappamallaan kuvalla tai viestissä olisi epäasiallista tekstiä.
Mutta näihän ei nyt nähtävästi ollut.

Nyt jäitä hattuun kaikille osapuolille. Karavaani kulkee...

Hienoa että foorumilla keskustellaan, pidetään ryhmä aktiivisena - täällä on usein hyvät aiheet. Mutta palataan asiaan, tänään ranteessa ????:

LMGtV5F.jpg

Rollo on kasvanut ranteeseen kiinni.

L1120341.JPG

hkk sanoi:
Rollo on kasvanut ranteeseen kiinni.

L1120341.JPG
Ehkä joskus tulevaisuudessa itsellänikin ranteessa. Upea kello!

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back