Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli joskus vähän samoja ajatuksia, kun kellot olivat kaikki vuosien 1917-1979 väliltä. Hankin muutaman tuoreemman ja nyt ajattelin osasta niistä luopua.Valmistusvuoden mukaan boksin uusin kello myös välillä ajoon.
Jos uusin kello on viime vuosituhannella niin pitäisiköhän sitä lähteä kellokaupoille
katso liitettä 19740

Fantastinen kello! Hyvä valinta tuo ranneke. Tuohon rannekepohdintaan piti sitä maininta, että välillä tuntunut ne merkkien omat rannekkeet ylihinnoitelluilta. Oma valintani tuossa filosofiassa on yleensä hyväksi havaittu rannekevalmistaja, aito nahka ja hinta/laatu-suhde. Eniten olen viime vuosina hämmästellyt sitä, miten strutsinnahkaisten rannekkeiden hintaerot ovat tuntuneet suurilta verrattuna esim. vastaavin alligaattori- ja krokotiilirannekkeisiin.Uusi hihna. Käyttötavaraahan ne ovat.
Tarvikerannekkeiden kanssa aina kuitenkin tulee sellainen fiilis, että pitäisikö sittenkin investoida alkuperäiseen, että saa juuri siitä krokoyksilöstä johon on prässätty firman logot.
Josta tulee mieleen seuraava ajatus - käyvätköhän kellofirmojen edustajat krokofarmeilla valitsemassa yksilöt etukäteen? Ja kasvattaako GS omat krokotiilinsa samoin kuin omat kristallinsakin? Rolex ehkä on myös jalostanut oman lajikkeen.
katso liitettä 19753
[...] välillä tuntunut ne merkkien omat rannekkeet ylihinnoitelluilta. Oma valintani tuossa filosofiassa on yleensä hyväksi havaittu rannekevalmistaja, aito nahka ja hinta/laatu-suhde. Eniten olen viime vuosina hämmästellyt sitä, miten strutsinnahkaisten rannekkeiden hintaerot ovat tuntuneet suurilta verrattuna esim. vastaavin alligaattori- ja krokotiilirannekkeisiin.

Vois muuten toimia! En ole onnistunut keksimään täydellistä ranneketta Constalle, tuo on varmaan viides viritys. Samoin etsin pitkään 50-luvun Seamasterille hyvää remmiä, lopulta löytyi Riosin listoilta. Otan muistaessani kuvan.Oma valinta olisi LM Constan remmillä
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.
Tyyliniekka julkaisee syväartikkeleita, historiaa ja oppaita maailman tunnetuimmista rannekelloista.
Tutustu Tyyliniekan kattaviin brändioppaisiin ja kellomerkkien historiaan.