Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

EJL sanoi:
Joo tosiaan heijastuksia tuo lasin vihreä väri. Huono kuva kyseessä.
Jäisi minulta hankkimatta, jos olisi perinteinen rolex päivyri suurennuslasilla vai mikä sen virallinen nimi mahtaa ollakaan.

Taitavat kykloopiksi kutsua :-)

Kyklooppi vaan kuulostaa todella kömpelöltä käännökseltä. Eikö sillä todellakaan ole omaa nimeä?

vhild sanoi:
Kaikenlaista sitä voikin "tarttua".... :D

Ihmeellisiä paikkoja nuo lentokentät.. Minulle jäi eilen Helsinki-Vantaalta käteen tällainen :)
B38CB3D2-8303-4FC3-824B-CCFD6F4F2C21-27886-00000DCB0C825A39.jpg

Mitä edelliselle tapahtui?
Vai onko molemmat edelleen itselläsi?

Joka tapauksessa, tuo on paljon hienompi kuin oranssi.
Onnittelut!

jyzzzy sanoi:
Mitä edelliselle tapahtui?
Vai onko molemmat edelleen itselläsi?

Joka tapauksessa, tuo on paljon hienompi kuin oranssi.
Onnittelut!

Huomasin miltei saman tien, että kronografin minuuttiviisari resetoitui vähän miten sattui. Pieni tutkimusretki kellosepällä paljasti, että kello oli joskus pudonnut nupilleen ja siitä oli aiheutunut vaurioita - näkyvänä juuri tuo resetoituminen. Myyjä oli ostanut kellon alkuperäiseltä omistajalta, joka ei ollut asiasta maininnut. Minulle kellon myynyt henkilö ei kronografia ollut käyttänyt ja kello pysyi täysin ajassa, joten ei osannut tietenkään epäillä mitään. Myyjä on harvinaisen suoraselkäistä mallia ja tarjoutui hoitamaan täyshuollon Hublot'lla tai palauttamaan rahat. Otin rahat takaisin, koska huollossa olisi helposti mennyt kuukausia.

Tämä nykyinen löytyi sitten ihan saman tien Ruotsista. Toinen perfect gentleman, joka lensi eilen aamulla tuomaan kellon. Omasta mielestänikin tämä on todella paljon hienompi, joten siinä mielessä kävi onni onnettomuudessa.

Vaarallisia nuo lentokentät. Olen aika varma, että kohta tulee selllainen käytäntö että matkustajien pitäisi olla paikalla 4h ennen lentoa. Saa ihmiset pyörimiään taxfree myymälöissä ja mukaan voi tarttua kaikenlaista kivaa.

Siinä on vasta hyvää palvelua! Oli kai yksityinen henkilö kyseessä?

Sami sanoi:
Tämä nykyinen löytyi sitten ihan saman tien Ruotsista. Toinen perfect gentleman, joka lensi eilen aamulla tuomaan kellon. Omasta mielestänikin tämä on todella paljon hienompi, joten siinä mielessä kävi onni onnettomuudessa.

Hienoa että suoraselkäisiä ihmisiä löytyy.
Jotenkin välillä tuntuu siltä että koko verkosta ostaminen on demonisoitu. Joka paikassa huijareita ja epärehellisiä myyjiä.
Kuitenkin suurin osa, esimerkiksi käytettyjä kelloja myyvistä, on tavallisia ihmisiä tai pienyrittäjiä jotka kantavat vastuunsa.
Ja sitten on niitä jotka pilaavat muidenkin maineen.

Olen samaa mieltä, onni onnettomuudessa :-)
Tuo näyttää aika muhkelta, miten painon kanssa?

Binh sanoi:
Siinä on vasta hyvää palvelua! Oli kai yksityinen henkilö kyseessä?

Joo, yksityishenkilö. Meillä on myös yhteisiä tuttuja, kuten Timezonen Hublot-moderaattori, joten sekin tietty voi vaikuttaa. Toisaalta, kyllähän jokainen mainettaan varjelee ja tällaiset asiat kannattaa hoitaa kunnolla, jos meinaa jatkossa kellojaan myydä tai uusia forumeilta ostaa.

jyzzzy sanoi:
Hienoa että suoraselkäisiä ihmisiä löytyy.
Jotenkin välillä tuntuu siltä että koko verkosta ostaminen on demonisoitu. Joka paikassa huijareita ja epärehellisiä myyjiä.
Kuitenkin suurin osa, esimerkiksi käytettyjä kelloja myyvistä, on tavallisia ihmisiä tai pienyrittäjiä jotka kantavat vastuunsa.
Ja sitten on niitä jotka pilaavat muidenkin maineen.

Olen samaa mieltä, onni onnettomuudessa :-)
Tuo näyttää aika muhkelta, miten painon kanssa?

Kyllä tuolla huijareita pyörii pilvin pimein, eli ei siitä turhaan varoitella. Itse jätän kaupan tekemättä, jos jossain vaiheessa haiskahtaa vähänkin, tai en saa vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Näitä on tullut vastaan jokaisen hankinnan kohdalla, eli silloin, kun olen pidempään etsinyt tiettyä mallia. Varovainen pitää siis olla.

Kun myyjällä on kaikki kunnossa, myös tällainen palautusasia hoituu. Tässäkin tapauksessa kyseessä oli keräilijä, jolla on rahaa kiinni kelloissa todennäköisesti enemmän, kuin kaikkien forumin jäsenten yhteenlaskettujen kellojen arvo on :)

Tämän uutukaisen ulkoiset mitat ovat ihan samat kuin musta-oranssissakin. Musta väri sai sen kuitenkin näyttämään pienemmältä. Painoa en ole vielä mitannut, mutta painaa tämä enemmän kuin teräsversio Big Bangista. Tung sten, nääs :)

vhild sanoi:
EJL sanoi:
Tällainen tarttui mukaan schipholin kentältä.

Kaikenlaista sitä voikin "tarttua".... :D

Kokeilin käteen, enkä enää saanut sitä pois.
Mitä muuta siinä voi tehdä? ;)

^Eipä juuri mitään, miehekäs ratkaisu! ;D

Binh sanoi:
Vaarallisia nuo lentokentät. Olen aika varma, että kohta tulee selllainen käytäntö että matkustajien pitäisi olla paikalla 4h ennen lentoa. Saa ihmiset pyörimiään taxfree myymälöissä ja mukaan voi tarttua kaikenlaista kivaa.

Pelottaa jo valmiiksi, kun pitäisi reilun kolmen viikon päästä mennä uudestaan Schipholille. Mitäköhän silloin tarttuu mukaan?
Mistä vois käydä ostamassa silmälaput? :)

Saat minulta lainaksi, jos on todellinen tarve niille. Minulta löytyy nämä kahta mallia. :)

Suosittelen (A) mallia, koska sillä pääset suoraan lentokoneen portille, etkä eksy Taxfreessä (toimivuus ei ole taattu).

Jos haluat pelata varmaan päälle, niin (B) malli. Se on silmälapuista tehokkain ja sillä on 100% toimivuus takuu. Et ainakaan eksy Taxfree myymälöihin.

(A)
1045_59_172syv.jpg

(B)
never-enough-silmalaput.jpg

EJL sanoi:
Pelottaa jo valmiiksi, kun pitäisi reilun kolmen viikon päästä mennä uudestaan Schipholille. Mitäköhän silloin tarttuu mukaan?
Mistä vois käydä ostamassa silmälaput? :)

Kuvan lisääminen on itse asiassa helppoa, kunhan sitä on kerran oppinut.

Tärkeintä on se, että sinulla on kuvan linkkiosoite kopiotuna. Saat linkin kopioitu siten, että siirrät hiiren kuvan päälle, painat hiiren oikeapuolen näppäintä ja sitten valitset "Kopio kuvan URL-osoite". Tämän jälkeen lisäät ko. osoitteen postaukseen tyyliin

Koodi:
[IMG]http://i7.aijaa.com/b/00512/12033311.jpg[/IMG]

^^ Oijoi, Railmaster! Harvemmin näkee.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 229
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back