Tänään ranteessa!

Oijoi, tällaisen kun joskus vielä saisi ranteeseen :)
Tokion matkalta tarttui mukaan tämä yksilö. Tämä 'first replica' oli jostain syystä japanissa aikanaan todella suosittu malli, ja siitä johtuen näitä on siellä markkinoilla paljon ja edullisesti verrattuna normi moonwatchiin.

Itselle tämä kombo perus kuukellon tekniikkaa vähän vintagemmalla lookilla toimii kyllä hienosti, puolitoista vuotta sitten tämän hankin, ja on kyllä muiden kellojen käyttö jäänyt aika vähälle.
 
Voittaa kyllä mun silmissä normi-Speedyn vaikka kaunis kello on se perusmallikin. Asiallisia hintoja Japanissa noissa. Olisin veikannut, että nousee reilusti perusmallin yli.

Tokion matkalta tarttui mukaan tämä yksilö. Tämä 'first replica' oli jostain syystä japanissa aikanaan todella suosittu malli, ja siitä johtuen näitä on siellä markkinoilla paljon ja edullisesti verrattuna normi moonwatchiin.

Itselle tämä kombo perus kuukellon tekniikkaa vähän vintagemmalla lookilla toimii kyllä hienosti, puolitoista vuotta sitten tämän hankin, ja on kyllä muiden kellojen käyttö jäänyt aika vähälle.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 629
Uusin jäsen
Partatimppa
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös