Tänään ranteessa!

Kello foorumille rekisteröitymisen kunniaksi heti kellokuva jakoon! Olen muutamia vuosia seuraillut keskusteluja täällä ja lopultakin sain luotua tunnuksen. Vintage Seikot kuten kuvastakin näkyy taitaa olla se minun juttu vaikka harharetkiä tuleekin säännöllisen epäsäännöllisesti tehtyä Swiss made vintageen (Omega, Zenith ja Lanco lähinnä...). 'Johtoryhmä' on asettanut tiukan 52 kellon rajan (kello/viikko) jonka kanssa joutuu tasapainoilemaan... . Ja päinvastoin kuin kuvasta voisi arvata, pukukellot ovat nykyään mulla se juttu ja joita tulee pääasiassa käytettyä (kun eihän nuo kronot (ja monet nykykellot) mene pukupaidan hihaan oikein kätevästi). Tässäpä tuli tällainen esittelyntapainenkin tehtyä samalla. :)

pogue.webp

Välillä pukukello käytössä hetken verran, kävi patterin vaihdossa

Liitteet

• Tissot.webp
    Tissot.webp
    21,6 KB · Katsottu: 18
Rymy-Seikolla mennään. Pidin jonkun aikaa "Durontapppaja" Casio MTD-1053D-2AVES:ta, mutta mineraalilasi naarmuintui viikossa. Safiirissa ei paljon jälkiä näy, on vain näköjään likainen, hups.

Liitteet

• 20250830_104441.webp
    20250830_104441.webp
    146,8 KB · Katsottu: 35
Tämä pulsation-taulu versio 7017:sta on saanut paljon ranneaikaa ja miksipä ei kyllähän 701x chronot ovat ranteessa mukavampia kuin 613x serkut.

IMG_2990.webp

Onpas tää hauska tuttavuus. Akryylilasikkeella olevia moderneja divereita ei ihan yhtenään ole tullut vastaan. Lorier oli joskus ja siinä hämäsi joku vaikka ihan kelpo olikin. Ainakin kruunu oli kulmikas ja designissa joku vähän huti. Tämä tuntuu kyllä hyvältä. Pitää varmaan joskus myydä munuainen ja pari muutakin sisäelintä että saa hankittua tämän homagen esikuvan (mikä se sitten onkaan, Tudor vai Rolex?).

Liitteet

• IMG_5501_Afterlight.webp
    IMG_5501_Afterlight.webp
    180,8 KB · Katsottu: 53

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 146
Jäsenet
7 598
Uusin jäsen
ippe73
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back