Tänään ranteessa!

Tuo on kiva, minulla on teräsversiona sama ja olen miettinyt olisiko kultainen kuitenkin parempi....
Voi olla uutuuden viehätys mutta tällä hetkellä kultainen tuntuu itsestäni hienommalta. LC on kuitenkin klassikko. Itselläni on siis myös teräs Must mustalla taululla joka oli tarkoitus nyt flipata mutta erehdyin antaa vaimon käyttää sitä ja en taida saada sitä takaisin enää… :oops:
 
Onks siellä joku chronomat speedyn vieres oikealla? Vai joku muu Breitling? Sen verran kovaa settiä noi kolme, et tekis mieli nähdä mitä muuta löytyy.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 629
Uusin jäsen
Partatimppa
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös