Ihan niin tarkkaa ei voi olla, tai menee elämä vaikeaksi.Hyvä huomio, taisi mennä @nasse lla possu luiskaan
Ja kyllä lähtisi kello ennen possua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan niin tarkkaa ei voi olla, tai menee elämä vaikeaksi.Hyvä huomio, taisi mennä @nasse lla possu luiskaan
Ihan niin tarkkaa ei voi olla, tai menee elämä vaikeaksi.
Ja kyllä lähtisi kello ennen possua.
Hieno pannu. Itse tykkään kyllä noista kanssa, vaikkakin ehkä vähän semikieroutuneella fiiliksellä. Ostoa miettinyt kanssa jo pidempään ja luultavasti se 44mm versio vielä joskus käteen eksyy.Pitkään on tällainen pyörinyt mielessä ja vihdoin tuli hankittua. 40mm koko oli itselle täydellinen. Tämäkään ei ole mikään pieni kello. Vuosimalli n. 2000 ja tuntuu edelleen jämäkältä kaikin tavoin.
katso liitettä 34312
Kiitos! Vähän sama kieroutunut ajatus ollut itselläkinHieno pannu. Itse tykkään kyllä noista kanssa, vaikkakin ehkä vähän semikieroutuneella fiiliksellä. Ostoa miettinyt kanssa jo pidempään ja luultavasti se 44mm versio vielä joskus käteen eksyy.
Pam183: sta vaan puuttuu tuo kruunun suoja joka itselle ainakin noissa tuo juurikin sitä hyvällä tavalla ristiriitaista fiilistä.Itselläkin ollut pannukuume jo pitkää. Lähinnä eta mallit kiinnostaa. Eniten ehkä Pam 111 ja 112 sekä Pam 183.
Mutta on hieno myös tuo Samyelin!
Mua häiritsee tossa 183 eniten se black seal tekstiPam183: sta vaan puuttuu tuo kruunun suoja joka itselle ainakin noissa tuo juurikin sitä hyvällä tavalla ristiriitaista fiilistä.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.
Tyyliniekka julkaisee syväartikkeleita, historiaa ja oppaita maailman tunnetuimmista rannekelloista.
Tutustu Tyyliniekan kattaviin brändioppaisiin ja kellomerkkien historiaan.