Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

5172 sanoi:
Hienolta vaikuttaa, 40 millisenä omaan naruun juuri passeli, 42mm olis liikaa. Snadisti paksumpi kuin subbarit mutta balanssi tuntus hyvältä. Lahden Kellokeskuksesta tuo tuli viikossa. Sinne selkävääränä paalua kantaneena huomannut monesti että saavat sinne paljon nopeammin Rolexeja kuin esim. Lindroos, varmaankin jonot Lindroosilla pidemmät mut sehän ei mua kiinnosta. Nytkin tuolla oli hyllyssä uusi sininen Tudor BB sekä sama punaisena. Lisäksi ainakin GMT BLNR oli myös.

Olen kateellinen paristakin asiasta:
1) Tuosta 40mm kopan sopivuudesta, ja;
2) Hienosta hankinnasta.

Kellon sopivuus ei mielestäni ole niinkään ranteen-, kuin kantajansa koosta kiinni. Itsellä kohtuullisen ohut ranne, mutta habitusta vähän keskivertoa enemmän, joten siksi nuo pienet ei toimi. Yksi pukukello on 40mm ja se menee juuri ja juuri ison taulunsa ansiosta... Eli tämä: http://www.longines.com/watches/the-longines-master-collection/L2.673.4.78.3

images

5172 sanoi:
Uusi Sea Dweller :-* :-*

Cd8VKEu.jpg

Kävin tuota kyseistä yksilöä katsomassa ennen kuin sen kävit hakemassa. Pidin erittäin paljon ja rannetuntuma oli erinomainen.
:)

Onnittelut upeasta hankinnasta!

J-P sanoi:
Hemmetin Rolle-miehet! Mä ostan "Hulkin" Kellokonttorista heti kun Sami jotenkin venyttää sen HULKIN-kokoiseksi! ;D
???????????? sun ranteessa toi näyttäis lähinnä naisten korukellolta...

Ensivierailu Sepällä tänään. On kyllä paikka, jossa fokus on syytä pitää tiukasti alkuperäisessä asioinnin syyssä, muuten voi langeta niihin kymmeniin ja kymmeniin houkutuksiin, jotka vitriineissä kutsuvasti kimaltavat :P. Mukaan lähti Breitling (alkuperäisen suunnitelman mukaisesti...)

kJn6.jpg

Sisarfoorumin Breitling-dissaamisen kunniaksi oli lopulta pakko käydä hakeamassa "hirvitys" pois kuljeksimasta:

14213460326_fba84034ae_b.jpg

zeikok sanoi:
Sisarfoorumin Breitling-dissaamisen kunniaksi oli lopulta pakko käydä hakeamssa "hirvitys" pois kuljeksimasta:

Pakko sanoa jälleen, että ihan hemmetin hieno "hirvitys"! Varsinkin tuo iso date ja sinisen sävy ovat hienoja!

zeikok sanoi:
Sisarfoorumin Breitling-dissaamisen kunniaksi oli lopulta pakko käydä hakeamssa "hirvitys" pois kuljeksimasta:

Sisarfoorumin jutuilla ei ole suurta painoarvoa. Hyvä sininen. Onnittelut!

Onko toi kirjoitus pikakirjoitusta? Ei oikein avaudu.

zeikok sanoi:

Onnittelut Muron "virallisen" Strong avoid-mallin hankinnasta! :worthy

Ihmettelinkin miksi nousit niin ärhäkkäästi barrikadeille kun Breikkua mollattiin. Taisi olla postimies-Pate matkalla silloin. Todella hienohan tuo on, ei siinä mitään!
:goodjob

Onko tuossa Beirtlingin päivyrissä kaksi kiekkoa? Bezelin fontista tulee mieleen vanha TV klassikko Space 1999, taisi Suomessa tulla ulos Avaruusasema Alfana. Vieläköhän mulla on tallessa niitä purukumipaketin mukana tulleita keräilykortteja? Ai niin, ihan kivan värinen taulu...

jkk sanoi:
Onko toi kirjoitus pikakirjoitusta? Ei oikein avaudu.

On se joo :).

Qristian sanoi:
zeikok sanoi:

Onnittelut Muron "virallisen" Strong avoid-mallin hankinnasta! :worthy

Ihmettelinkin miksi nousit niin ärhäkkäästi barrikadeille kun Breikkua mollattiin. Taisi olla postimies-Pate matkalla silloin. Todella hienohan tuo on, ei siinä mitään!
:goodjob

Nooh, jutut sillä foorumilla ovat kyllä todella alatasoisia nykyään, jatkuvaa eri kellojen mollaamista ja surkuttelua. Jo pidemmän aikaa on näyttänyt siltä, että Kellofoorumi sekä sitten tuo FB-ryhmä ovat ne paikat joihin hyvätasoinen kellokeskustelu tulee keskittymään. Siitä voimme kiittää ylläpitoa :). Kello tuli hankittua vasta "varoitusten jälkeen" - tosin olihan siinä taustalla tietty vahva päätös joka syntyi New Yorkin flagship-storessa.

Täytyy laittaa kellon lukosta kuvia (tai niitä on ehkä täällä ollut jo). Taittolukossa on nätisti rakennettu pituuden säätö, jolla saa löysättyä hihnaa todella helposti.

pietu sanoi:
Onko tuossa Beirtlingin päivyrissä kaksi kiekkoa? Bezelin fontista tulee mieleen vanha TV klassikko Space 1999, taisi Suomessa tulla ulos Avaruusasema Alfana. Vieläköhän mulla on tallessa niitä purukumipaketin mukana tulleita keräilykortteja? Ai niin, ihan kivan värinen taulu...

On joo! Toinen kiekko kääntyy vain neljä kertaa kuun aikana. En ensin itse lämmennyt ratkaisulle, mutta sitten kun näin livenä, niin tajusin että tämähän on hyvä - iso päivyri ilman kyklooppia. Mallin nimi on muuten Galactic joten avaruus-tunnelmat jatkuu myös nimen puolesta!

zeikok sanoi:
Sisarfoorumin Breitling-dissaamisen kunniaksi oli lopulta pakko käydä hakeamassa "hirvitys" pois kuljeksimasta:

Breitlingmäiseen tyyliin kuuluu, että katsoja saa tovin ihastella yksityiskohtia. Metallirannekkeella olisi aika loistava setti ;) Makee on!

Ei oo ruuhkainen ;) :goodjob

Aika näyttävä kaiken kaikkiaan, kokeilisin jollakin aika suurella ruskealla nahkalla sinistä vasten, jotenkin vierastan tuota ranneketta mahtikiiltoa vasten. Vaikka kontrasteista pidänkin.

zeikok sanoi:
Täytyy laittaa kellon lukosta kuvia (tai niitä on ehkä täällä ollut jo). Taittolukossa on nätisti rakennettu pituuden säätö, jolla saa löysättyä hihnaa todella helposti.
Onnittelut hankinnasta! Tuo ei kuulu lempparimalleihini, mutta näyttävä ja hieno kello se on, kuten toki Breikun kuuluukin olla. Breitlingia voi moittia monesta – kuten Murostakin voi lukea – mutta Breikun siniset taulut ovat kyllä alan parhaimmistoa.

Minä olen ainakin jonnekin spämmännyt noita linkkulukon detaljikuvia, en kyllä muista olenko laittanut niitä tänne. Olen vahvasti sitä mieltä, että tuo linkkulukko on selkeästi parasta mitä Breitling on tehnyt viime vuosina. Se oli niin hyvä, että meinasin teettää siihen sopivan nahkarannekkeen. Leikittelin myös sillä ajatuksella, että modaisi tuon lukon toimimaan yhdessä Professional II teräsrannekkeen kanssa. Kumpaakaan en ehtinyt toteuttaa ennen flippaamista.

Tuossa on vielä sekin miellyttävä puoli, että uusi orkkiskumi maksoi ainakin vuosi sitten n. 50 €, jota pidän melko edullisena brändikellon alkuperäisrannekkeena. Toki linkku itsessään on suhteellisen kallis.

Onnea vielä, ja laita ihmeessä kuvia sekä kellosta, että linkkulukosta.

arbit sanoi:
Ei oo ruuhkainen ;) :goodjob

Aika näyttävä kaiken kaikkiaan, kokeilisin jollakin aika suurella ruskealla nahkalla sinistä vasten, jotenkin vierastan tuota ranneketta mahtikiiltoa vasten. Vaikka kontrasteista pidänkin.

Mietin sitä jonkin verran, sekä ruskea calf, että kroko toimisi hyvin. Breikun oma kroko on todella kallis (joskin erittäin hyvä), calffin voisi ehkä tuohon hankkiakkin...mutta se linkkulukko :). Tuo kumi on aika pehmeä kuva ehkä vähän vääristää. Katsotaan mitä tulee :).

Svengihirvi sanoi:
zeikok sanoi:
Onnittelut hankinnasta! Tuo ei kuulu lempparimalleihini, mutta näyttävä ja hieno kello se on, kuten toki Breikun kuuluukin olla. Breitlingia voi moittia monesta – kuten Murostakin voi lukea – mutta Breikun siniset taulut ovat kyllä alan parhaimmistoa.

Minä olen ainakin jonnekin spämmännyt noita linkkulukon detaljikuvia, en kyllä muista olenko laittanut niitä tänne. Olen vahvasti sitä mieltä, että tuo linkkulukko on selkeästi parasta mitä Breitling on tehnyt viime vuosina. Se oli niin hyvä, että meinasin teettää siihen sopivan nahkarannekkeen. Leikittelin myös sillä ajatuksella, että modaisi tuon lukon toimimaan yhdessä Professional II teräsrannekkeen kanssa.

Tuossa on vielä sekin miellyttävä puoli, että uusi orkkiskumi maksoi ainakin vuosi sitten n. 50 €, jota pidän melko edullisena brändikellon alkuperäisrannekkeena. Toki linkku itsessään on suhteellisen kallis.

Onnea vielä, ja laita ihmeessä kuvia sekä kellosta, että linkkulukosta.

Tämä on totuus, tuo lukko on erittäin hyvä, miten päin tahansa katsottuna ehdotonta huippuluokkaa. Pitääkin miettiä tuota rannekkeen teettämistä, ei hullumpi ajatus.

Taitaa Breitlingit olla tällä hetkellä kovassa suosiossa. :rock

Ihastuin Magretten Moana Pacific Pro diver-kellon punakultaiseen versioon, jonka ensimmäinen valmistuserä oli kuitenkin harmillisesti jo loppuunmyyty. Onneksi yksi uudenkarhea ja myytävänä oleva kello löytyi kanadalaisen kelloharrastajan kaapista, ja nyt seuraava kaunotar on matkalla omaan kaappiin uima-allaskelpoiseksi viikonloppukelloksi ;D

gold1.jpg

Esimerkkikuva lainattu Magretten sivuilta

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back