Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

Erittäin hieno!
Kuvia kehiin.

Tosi hieno Tudor oli Jyzzzyllä. Itsekin olen jo useampaan kertaan noita katsellut netistä ja pari kertaa on ollut lähellä, että olisin alkanut tuollaisesta hieromaan kauppaa... Mutta vielä olen malttanut.

Aaa... vaan eipä tuo olekaan aivan oikea malli sittenkään. Itse olen katsellut 20300-mallia jossa pikkutaulut ovat Daytonamaisessa järjestyksessä...

Mitäs reffiä tuo Jyzzzyn kello on? On kyllä hyvin samanlainen kuin mitä itse olen katsellut.

op sanoi:
Mitäs reffiä tuo Jyzzzyn kello on? On kyllä hyvin samanlainen kuin mitä itse olen katsellut.

79280, panda dial.

Okei. Hieno tuo tosiaankin on pandana. Itsekin olen katsellut niitä 20300:a pandana, mutta hinnat ovat olleet välillä jopa huomattavasti kalliimmat kuin normiversioilla, joten voi olla että perusversioon on joskus tyytyminen... ehkä. Tulevaisuus näyttää...

jyzzzy sanoi:
Tälläinen tuli tänään:

rqyff8.png
Upea kello Jyzzzy!

Alkaneen vuoden ensimmäiset hankinnat.. :)

DSCF4364.jpg

Jännä taulu tossa Omegassa. Onko se ihan tarkoituksella tuollainen?

Keisari sanoi:

Patinoitunut n. 50 vuodessa tuollaiseksi. Mutta onkin mielestäni nyt kiinnostavampi kuin puhdas uusi taulu olisi samassa kellossa.

jyzzzy sanoi:
Tälläinen tuli tänään:

rqyff8.png

Selvästi homage... josta kellään ei pitäisi olla moralisoitavaa. :))

ntp sanoi:
Alkaneen vuoden ensimmäiset hankinnat.. :)

DSCF4364.jpg

Tällä kertaa voin yhtyä siihen että komea patina! Onkohan tuo tosiaan ihavn vain aikaa myöten mennyt tuollaiseksi vai onkohan tuohon ilmiöön joku syy?

Onko tuossa Accutron II:ssä muuten precisionistin koneisto? Siis liukuva sekuntiviisari ja tavallista korkeataajuisempi kide?

Tässä muutama lisäkuva.

Pikkusievä muotokieli:
IMG_3117.jpg

Ja suklariksi ohut:
IMG_3115.jpg

Mutta toisaalta ranteessa ei jää mitenkään piiloon. Melkoisen havaittavan näköinen 42mm kelloksi:
IMG_3111.jpg

nouneim sanoi:
Tällä kertaa voin yhtyä siihen että komea patina! Onkohan tuo tosiaan ihavn vain aikaa myöten mennyt tuollaiseksi vai onkohan tuohon ilmiöön joku syy?

Onko tuossa Accutron II:ssä muuten precisionistin koneisto? Siis liukuva sekuntiviisari ja tavallista korkeataajuisempi kide?

Tuo patina on tosiaan jännän näköinen, en tiedä sen paremmin. Ihastuin vaan tuohon yksilöön WUS:n myyntipalstalla ja piti saada itselle. :) 9 karaatin kultakello noin vuodelta 1966. Käyntikin on heittänyt vuorokauden aikana jopa pari sekuntia. Osaisiko joku vintage-kellojen kanssa enemmän tekemisissä ollut kertoa mistä tuo patina on mahtanut aiheutua?

Ja Accutron II on tosiaan Precisionistin koneistolla, joskin hieman hitaammin värähtelevänä ja kooltaan pienempänä versiona, jonka takia noille ei luvata ihan samaa tarkkuutta. Sekuntiviisari liukuu kuitenkin tuossakin selvästi sulavammin kuin missään mekaanisessa kellossani.

hm42 sanoi:
Tässä muutama lisäkuva.

Mutta toisaalta ranteessa ei jää mitenkään piiloon. Melkoisen havaittavan näköinen 42mm kelloksi:
IMG_3111.jpg

Tää Cartier on aika hieno.

ntp sanoi:
Keisari sanoi:

Patinoitunut n. 50 vuodessa tuollaiseksi. Mutta onkin mielestäni nyt kiinnostavampi kuin puhdas uusi taulu olisi samassa kellossa.

Olisiko taulu joskus aiemmin maalattu/lakattu/käsitelty uudelleen ja uusi pinnoite ei käy yksiin vanhan kanssa? Autoa maalatessa käy joskus noin, jos ei ole tarkkana, sopiiko uusi pinnoite vanhaan.

Casa de Matti sanoi:
ntp sanoi:
Keisari sanoi:

Olisiko taulu joskus aiemmin maalattu/lakattu/käsitelty uudelleen ja uusi pinnoite ei käy yksiin vanhan kanssa? Autoa maalatessa käy joskus noin, jos ei ole tarkkana, sopiiko uusi pinnoite vanhaan.

Eipä noita tarvitse lakkailla, kyllä aika hoitaa ne tuohon kuosiin, varsinkin jos vähän kosteutta mennyt sisäään.

Piiiiitkän viikonlopun jälkeen sain tänään noutaa postista.

Mil1.jpg

Karelberg sanoi:
Hieno Milgauss!

Itselle Fedexmies toi tälläisen.

Erittäin hieno Subi! :drool

Mikä ref tuo on ja miltä vuodelta?

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back