Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

Vaikka Raymond Weil ei näytä saavan arvostusta internetfoorumeilla, tällainen ostos tuli tehtyä. Itse tykkään.

(Ensimmäinen Kellofoorumipostaus :) )

Liitteet

• rw_freelancer.webp
    rw_freelancer.webp
    173,3 KB · Katsottu: 156

Itse uskon, että RW:n kellojen arvostus nousee Suomessakin - ja eikös sitä nyt jo arvosteta. Oma eka ostamani kello oli muuten RW:n Tango.

Eilen sain Seikon ranteeseen. Tästä tulikin suosikki samantien..

Omastakin mielestä RW kärsii turhaan huonoa arvostusta. Itse kokenut hyväksi ja laadukkaaksi. Ja btw minunkin ensimmäinen kello jonka ostin oli RW Tango :)

Monsteri kutsui ja minä vastasin. Jokin näissä Seikoissa vaan jaksaa viehättää. :)

I1O2lFB.jpg

mp67 sanoi:
Seikoa mullakin.

Hyvä vihreä väri tuossa taulussa ja nuo indeksit näyttävät sitä sympaattisemmilta mitä kauemmin niitä katson. :)

Tällainen tuli hankituksi kesän taktisiin temmellyksiin. Unohdin vain rastittaa sen kohdan missä valittiin lasike, niin tuli ilman...

P4110328%20%28Medium%29.jpg

Tällaset kotiutui viikon sisällä... Voisko sanoo et hups :)

image_zpsu8nusj4t.jpeg

Tällainen kesäkello saapui Bangkokista. Roomalaisilla numeroilla piti saada ja sieltä löytyi hyvä yksilö. Kalliiksi tuli kun myyjä otti hyvän välirahan ja veroakin jouduin maksamaan ennen kuin sain kellon tullista omiin hyppysiin. No mutta kerrankos sitä. Pääasia että tuli mieluisa uusi kello kokoelmaan.

Liitteet

• SRP777 (3).webp
    SRP777 (3).webp
    348,1 KB · Katsottu: 119

Vaikka Seikoja onkin laatikossa jo koko liuta, tämä on ensimmäinen uutena hankkimani:
cf39f933ef287d85e77ba570057223a8.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Meinasin jo laittaa tämän vintage-puolelle, mutta onhan tämä quartz ja valmistettu sarjanumeron perusteella 1991, joten ehkä tänne parempi.
Jännä nähdä, toimiiko sukellussyvyyden mittaus, kunhan tämän kerkeää saamaan painetesteriin.

Kyseessä siis Citizen Aqualand C022-08834Y

170420166502.jpg

Ensimmäinen kello aikuisiällä. Mielenkiinnosta kysyn, tunnistaako kukaan mikä kello?

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    5,7 KB · Katsottu: 118

ja vielä yksi..

Liitteet

• image1 1500x2000.webp
    image1 1500x2000.webp
    45,7 KB · Katsottu: 245

Bald Eagle sanoi:
Ihan tyylikäs valinta ensimmäiseksi kelloksi. :goodjob

Kiitos :) Kokoajan viehättää omaa silmää enemmän ja enemmän tuo kello. MUN mielestä aivan sairaan hieno!

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back