Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

Koitetaan välillä tällaistakin.

IMG_6360.jpg

Tänään lähti tilaukseen Breitling Avenger II Seawolf (Blacksteel Limited Edition) ja Seamaster Planet Ocean saa seuraa.

asset-version-87c8bd4e28-avenger-ii-seawolf-blacksteel_01.jpg

Raaseri sanoi:
Tänään lähti tilaukseen Breitling Avenger II Seawolf (Blacksteel Limited Edition) ja Seamaster Planet Ocean saa seuraa.

asset-version-87c8bd4e28-avenger-ii-seawolf-blacksteel_01.jpg

Upea värimaailma. Minulle on matkalla vähän tavanomaisemman näköinen Breitling Colt.

Sain vihdoin ja viimein Oriksen ranteeseen käyttöönottohuollon jälkeen.

14597493_1318722471501199_723521536325058560_n.jpg

Tällanen uusversio Seikon upeista kypärämalleista tuli hankittua laatikon täytteeksi, kun värimaailma iski sopivasti silmään. Rannekkeeksi valikoitui sopivasti laatikon pohjalta löytynyt Hirschin orange carbon. :)

8BEC26E3-803E-44FE-BDE1-F325A9D739DE_zpskt6t5p7p.jpg

Todella tyylikäs kokonaisuus! Jopas sattui hyvin, että laatikon pohjalta löytyi noin hyvin sopiva ranneke. Hyvä esimerkki siitä, että persoonallisuutta ja laatua saa hankittua huokeaan hintaan. Tuskin tulee ihan heti hississä vastaan vastaava kombo.

Jotenkin vaan näyttää kapealta tuo ranneke, vai hämääkö kuva jotenkin?

T4VI sanoi:
Jotenkin vaan näyttää kapealta tuo ranneke, vai hämääkö kuva jotenkin?

Ihan oikein katsoit, sieltä saavat jousitapit aurinkoa parin millin matkalta. Hyvin tuntui silti istuvan ranteeseen, mutta aika näyttää tottuuko siihen silmä. ;D

Juuri tuota samaa, teräsrannekkella tosin, olen haaveillut itselleni. Haitko viimeisen kappaleen Helsingistä? Ilmeisesti ML:n maahantuontikuvioissa tapahtuu jotain ja saatavuus on ainakin hetkellisesti heikko.

Rocket sanoi:
Juuri tuota samaa, teräsrannekkella tosin, olen haaveillut itselleni. Haitko viimeisen kappaleen Helsingistä? Ilmeisesti ML:n maahantuontikuvioissa tapahtuu jotain ja saatavuus on ainakin hetkellisesti heikko.

Tämä tuli ulkomaisesta liikkeestä.

PVR-nahkanato vanhaan sotaratsuun eli 1964 Navitimeriin. Antaisin rannekkeelle 10 pistettä jos se olisi muutaman sentin pidempi. Itsellä 16,5 cm ranne ja häntä jää niin lyhyeksi ettei saa taitettua kunnolla. Mulla on fiksaatio noihin et pitää olla taitettu. Muuten huippulaatua, lenkit paljon mukavammat kuin esim. Zuludivereissa.

navitimer_pvr.jpg

Nyt oli ensimmäinen Breitling josta voin sanoa pitäväni. Upea kello!

Jos hillitympi Breitling kiinnostaa, niin itse ihastuin tähän.

Breitling-TransOcean.jpg

319775-7681c2cf388723d7a0b01d8bdfaf2ba1.jpg

Pitkään arvoin hankintaa tämän FOIS mallin ja varsinaisen Moonwatchin välillä, päästyäni vertailemaan malleja rinnakkain valinta oli selvä.
Hintatasoa selvitettyäni oli selvää myös, että molemmat mallit kannattaa ostaa uutena ihan suomalaisesta kivijalasta. Saamani tarjoukset malleista alittivat täälläkin kaupan olleista käytetyistä ainakin pyyntihintojen osalta.
Tehdastilauksena kelloa joutuu tietysti hiukan odottamaan.

Kiitokset Lappeenrantaan loistavasta asiakaspalvelusta.

Chrono24:n myyjä oli eilen saanut laitettua gmt-master II 16710 cokiksen matkaan.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 295
Jäsenet
7 669
Uusin jäsen
AarniS
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back