Tänään ranteessa!

Siellä näkyy Airbus 350 ohjaamoa.
Nää kuvat on niitä, jotka pistää harmittamaan sitä, että trafi on sitä mieltä ettei mopoa raskaampaa tämä jamppa enää käsittele. Tosin ei Cesnaa/rekkaa järeämmän puikkoihin tullut päästyä ennenkään. Mennään fillarilla :)
 
Viimeksi muokattu:
Nää kuvat on niitä, jotka pistää harmittamaan sitä, että trafi on sitä mieltä ettei mopoa raskaampaa tämä jamppa enää käsittele. Tosin ei Cesnaa/täysperävaunurekkaa järeämmän puikkoihin tullut päästyä ennenkään. Mennään taksilla, VR:lä ja fillarilla nykyään... :)
Kelloa saa onneksi kantaa millaista vaan
 
Kelloa saa onneksi kantaa millaista vaan
Sillähän tämä kelloharrastus lähti tangentille, Fillarit lopen aika edullisia ja kun tottunut autoa uusimaan muutaman vuoden välein rahaa jää kummasti tilille ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sillähän tämä kelloharrastus lähti tangentille, kun menee autot myyntiin niin saa samalla rahalla yllättävän hyviä kelloja ranteeseen. Fillarit lopen aika edullisia ja kun tottunut autoa uusimaan muutaman vuoden välein rahaa jää kummasti tilille...

Jos hetkeksi vakavoituu, niin varmaan ainoa syy miksi Rolex tuli ranteeseen laitettua, oli se että tuli havaittua kuinka rajavaisia täällä lopen ollaan. Jos jostain haaveillut ja siihen on mahdollisuus niin sama se on hankkia...
Niin se on! Hienoa että lähdit hankkimaan mitä haluat!
Minulla on rahat kiertänyt toisesta harrastuksesta kelloihin, sattumalta se toinen harrastus oli pyöräily…
 
Ulkona auringossa Led-näytön rajat tulee vastaa. Mielenkiintoinen kun sattuu tieten ledin taajuus toisinaan yksiin kameran kanssa. Villejä efektejä ja vilkkuvia valoja kännykän näytöllä:
20210618_150317.jpg
Kellon näyttö siis toimii mutta kuviin saa efektejä. Hyvin tämä istuu ja mukava, tosin vaihtoehtoinen toolwatch
20210622_200747.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Seiko Rally Diver vm. 1974.

katso liitettä 19100
Tämä on hieno, olen yrittänyt löytää aitoa versiota mutta pelkästään fake yksilöitä on näkynyt.

Aiheesta on hyvä kirjoitus:
 
Ensimmäinen viestini palstalle! Tänään ranteessa Seikokokoelman kruunaamaton kuningas, springdrive landma

Erikas Originals M
Erikas Originals Mo

On kyllä hieno diver! Vintage ja uutta tyyliä sopivassa suhteessa :)

Tuli kyllä nyt mieleen, että laittaisko tilausta menemään.
Tilasitko tuolta tukholman verkkokaupasta? Tuliko nopeasti perille?
 
On kyllä hieno diver! Vintage ja uutta tyyliä sopivassa suhteessa :)

Tuli kyllä nyt mieleen, että laittaisko tilausta menemään.
Tilasitko tuolta tukholman verkkokaupasta? Tuliko nopeasti perille?
Noin viikon päästä Ruotsista
 
Tässä on tehty taas pitkään töitä kalenterin siirtämisessä uuteen päivään.
Joku voi olla sitä mieltä että tämä on #firstworldproblems -tasoinen juttu mutta onhan se nyt harmillista että päivyri etenee hitaasti toista tuntia vuorokaudessa. Seikon nämä mid-range koneistot tunnetusti näin tekevät, esimerkiksi.
Päivyrin siirron nopeus muutenkin kerrotaan aika huonosti kellon ominaisuuksissa, valmistajasta riippumatta.
Tuplapäivyri on usein vielä hitaampi, saatika jos kyseessä on perpetual-komplikaatio.


img_1441.jpeg
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 236
Viestit
69 134
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös