Automaatti kellot & käyntivara

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kellox
  • Aloitettu Aloitettu
zX7wTWA.jpg
 
Kiitos. Eihän käsin vetäminen mikään vaiva ole. Mutta mahdollisen kierrenupin kestävyys pitemmän päälle epäilyttää, jos jatkuvasti ruuvailee.
 
Eipä aina SW200-1:n veto riitä, kun joka toinen päivä ranteessa, vuoropäivin Powermatic 80:n kanssa. Viime yönä oli pysähtynyt puoli viideltä.

Eli ainakin ainakin käyttäjän, joka parantelee kyynärsauvojen kanssa katkennutta sääriluuta kotosalla, on syytä varautua vetämään 38 h käyntivaran kelloa myös käsin kahden kellon kierrossa. Jospa käyntivara sitten riittää, kun pääsee kunnolla jaloilleen ja liikkeelle.
 
Viimeksi muokattu:

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös