Hakutulokset

  1. P

    Tänään ranteessa!

    Keväällä jotenkin löytää two-tone usein ranteeseen.
  2. P

    Tänään ranteessa!

    Nyt kun tuli toi Tudorin uus ranneke, niin tämä viihtyy varmaan aika pitkään ranteessa.
  3. P

    Tänään ranteessa!

    Onks siellä joku chronomat speedyn vieres oikealla? Vai joku muu Breitling? Sen verran kovaa settiä noi kolme, et tekis mieli nähdä mitä muuta löytyy.
  4. P

    Tudor

    Nyt saa 5-linkkistä vanhoihinkin kelloihin. Omasta mielestä todella hyvä. En tiedä miks käänsi kuvat vinoon.
  5. P

    Tänään ranteessa!

    Smiley Tudorilla viikonloppuun.
  6. P

    Tudor

    Tuli tilattua Black Bay chronoon Tudorin oma nato. Jotenkin toi ranneke ruvennut ärsyttämään tai ehkä se että parempi olisi olemassa, mutta tällä hetkellä sitä ei saa. 160 e on aika paljon natosta, mutta laatuun niin tyytyväinen, että samapa se maksaa.
  7. P

    Tudor

    Joo tämä on itsellä ainakin hetkellisesti laskenut Tudor innostusta. Tuntuu ärsyttävältä, että pitäisi myydä vanha kello pois, ottaa rahallisesti kunnolla takkiin ja ostaa sama kello uudella rannekkeella. Toivotaan, että muuttavat toimintatapaa. Tällaisen vastauksen sain kyselyyn
  8. P

    Tänään ranteessa!

    Vaihteeks Tudorin s&g 36
  9. P

    Tudor

    Ja kysyin huvikseni myös sen 3 linkkisen uuden rannekkeen, jossa t-fit. Ei saa sitäkään tällä hetkellä vanhoihin kelloihin.
  10. P

    Tudor

    Tuosta uudesta rannekkeesta 7:34 jälkeen videolla. Toki oli ranneke myös aiemmin flamingo ja blue malleissa, mutta nyt myös perus mustaan ja valkoiseen saa, kunhan ostaa uutena.
  11. P

    Tudor

    Monissa Tudorin watches ja wonders 2025 videoissa sanotaan (mm tässä ), että saisi tuota 5 linkkistä Black Bay chronon ranneketta myös jälkikäteen vanhempiin malleihin. Lindroosilta vastas, että ei saa ja saa ainoastaan uuden 5 linkkisen rannekkeen jos vanha 5 linkkinen on hajonnut.
  12. P

    Tudor

    Kyllä toi 58 gmt aika vahvat ostohalut herätti. Tosin voi olla, ettei kelloa saa alkuun mistään ja sitten kuin saisi, niin suurin into on laantunut. Tudor voi kyllä aika pitkään lypsää tota kellojen ohennusta ja t-fitin tuontia kelloihin, jos tekee sen pariin kelloon per vuosi vs. koko BB...
  13. P

    Mikä kello eniten ranteessa tänä vuonna?

    Tämä kello ollut ranteessa varmasti eniten. Kellon pitää olla mielllään vesitiivis, ainakin arkikäytössä pikkulapsiaikana (jos jompikumpi pojista haluaa laittaa kellon vaikka vessanpönttöön tai pottaan). Harjatuissa pinnoissa minua ei juuri naarmutkaan haittaa. Käytönjälkeä kelloon on tullut...
  14. P

    Tänään ranteessa!

    Aika vähän saa muut kellot, kun Tudorit ranneaikaa.
  15. P

    Tänään ranteessa!

    Vaihteeksi tämä ranteeseen.
  16. P

    Tudor

    Ainakin Lindroosilla suhtautu nihkeästi alennuksiin Tudorin kohdalla. Tosin voi olla itsellä huonot tinkimistaidot. Onneksi noita saa hyvin käytettynä ja tuotannosta poistuneet mallit on aika hyvässä alessa, jos jaksaa etsiä.
  17. P

    Uuden rolexin ostaminen

    Hyvin kiteytti Qristian. Vaikka itse Tudorista pidän paljon, niin ei niitä kannata hankkia, jos Rolexin oikeasti haluaa ja sen hankkiminen on jollain tasolla realistista.
  18. P

    Tudor

    Ei tässä kiire ole, kun vasta ton chronon ostin. Jos gmt kuume nousee korkeaksi, niin pitää varmaan kokeilla ranteeseen nämä Tudorit ja sitten myös muita valmistajia harkita. Vähän kalliimmalla saisi Omegaa ja Grand Seikoa käytettynä.
  19. P

    Tudor

    Ois kiva kokeilla noita vanhempia Tudoreita, tosin ainakin kuvien perusteella ei täysin designiltaan osu mulle. Mutta sen olen oppinut, että suuri osa kelloista livenä ihan eri, kun kuvissa. Eta ei mua haittaa, kun toi BB 36 s&g on etalla ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Pitää varmaan...
  20. P

    Tudor

    Niin ja kyllähän se Pelagos 39 mm kiinnostas kanssa paljon.
Back
Ylös