Ois kiva kokeilla noita vanhempia Tudoreita, tosin ainakin kuvien perusteella ei täysin designiltaan osu mulle. Mutta sen olen oppinut, että suuri osa kelloista livenä ihan eri, kun kuvissa.
Eta ei mua haittaa, kun toi BB 36 s&g on etalla ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Pitää varmaan...