Breitling

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markku J
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Breitling

Mutta lähinnä ihan vaan omasta mielenkiinnosta perehtyisin näihin modauksiin tarkemmin - missään nimessä mistään deal breakeristä ei ole kysymys, sillä paketti on kokonaisuutena omiin tarpeisiini oikeinkin toimiva.

Enää mietityttää taulun väri: sininen, musta vai cream/silver; tämä toki myös suhteessa tarjontaan.
 
Vs: Breitling

Valinta kohdistui lopulta 44-milliseen X-Plus-versioon cream-taululla ja Pro 1 -rannekkeella:

ptR5L2x.jpg


Tässä linkki ko. mallin arvioon paremmin oikeutta tekevillä kuvilla, tosin sinisellä taululla ja seuraavan version rannekkeella: https://luxurywatches635.wordpress.com/2017/08/11/luxury-watch-reviews/
 
Nostetaampa tätä ketjua vähän ylemmäs. Olen merkkinä seurannut Breitlingiä pitkään ja nyt lopulta hankin Aviator 8 Unitimen.

Unitime tuli minulle vähän puskista, sillä olin ostamassa GMT kelloa. Niitä katsellessani innostuin maailmanaikakelloista ja Breitling yllätti selkeydellään.

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
 
Mielipidettä kaivataan, mulla nyt vanhempi aerospace ajattelin vaihtaa 06 steel fish 44:sen. Kumpi parempi?
 
Mielipidettä kaivataan, mulla nyt vanhempi aerospace ajattelin vaihtaa 06 steel fish 44:sen. Kumpi parempi?
Steelfish tai Seawolf, kuvassa oma tänä vuonna päivitetty Seawolf
 

Liitteet

  • 6E5C7582-220E-4E55-8E18-833A9D67E549.webp
    6E5C7582-220E-4E55-8E18-833A9D67E549.webp
    83,3 KB · Katsottu: 61
Joo, ostin steelfishin. Melko mukava ranteessa. Täytyy varmaan laittaa aerospace myyntiin koska tuskin enään käyttöä
 
Moi,

Uusi jäsen ilmoittautuu mukaan breikkukeskusteluihin. Kuva kello (Montbrilliant Heritage) on ollut nyt ranteessa reilu 10v ja kello tuli just eilen Watch Service Finlandin täydellisestä huollosta. Pikaisella silmäyksellä huolto teki ihan loistavaa työtä myös kiillotuksen osalta ja kello on kuin pakasta vedetty, joten jos kellonne tarvitsee huoltoa niin voin vilpittömästi suositella ko. liikettä Kaapelitehtaalla
bfb60281aa528c54ea84392cfe5d7071.jpg
 
Hieno Navitimer ja kiitos vinkistä. Omassa ranteessa on tällä hetkellä Unitimer, jossa tykkään näytön selkeydestä. Toivottavasti tätä ei tarvitse vielä muutamaan vuoteen huoltaa.
1611901693603.webp
 
Hieno Navitimer ja kiitos vinkistä. Omassa ranteessa on tällä hetkellä Unitimer, jossa tykkään näytön selkeydestä. Toivottavasti tätä ei tarvitse vielä muutamaan vuoteen huoltaa.
katso liitettä 17200

Nätti Unitimer, en ole tuollaista aiemmin nähnytkään.. sekin taitaa olla kooltaan luokkaa 47mm? Legendea ostaessa mietin onko se vähän turhan iso mun kapealle ranteelle, mutta kun tuo on vähemmän paksu verrattuna moneen muuhun malliin, niin päädyin sitten siihen ja tyytyväinen olen ollut


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nätti Unitimer, en ole tuollaista aiemmin nähnytkään.. sekin taitaa olla kooltaan luokkaa 47mm? Legendea ostaessa mietin onko se vähän turhan iso mun kapealle ranteelle, mutta kun tuo on vähemmän paksu verrattuna moneen muuhun malliin, niin päädyin sitten siihen ja tyytyväinen olen ollut


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuo on "vain" 43 mm
 
Onko muuten kukaan huollattanut B01 koneistoa Tukholman päässä "korona aikana", että venyykö huolto huomattavasti pidemmäksi kuin 4-6 viikkoa?
 
Mun kellon huollossa meni yhteensä 10 viikkoa ja en huomannut kysyä kävikö se Tukholmassa vai tehtiinkö kaikki huollon stepit täällä. Ainakin painetesti tehtiin Lindroosilla kun siitä oli mukana erillinen kuitti. Veikkaan että huolto tehtiin Tukholmassa kun se otti noin paljon aikaa..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mun kellon huollossa meni yhteensä 10 viikkoa ja en huomannut kysyä kävikö se Tukholmassa vai tehtiinkö kaikki huollon stepit täällä. Ainakin painetesti tehtiin Lindroosilla kun siitä oli mukana erillinen kuitti. Veikkaan että huolto tehtiin Tukholmassa kun se otti noin paljon aikaa..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jos siinä oli inhouse B01 niin meni Tukholmaan, Suomessa ei kuulemma kukaan sitä huollata.
 
Jos siinä oli inhouse B01 niin meni Tukholmaan, Suomessa ei kuulemma kukaan sitä huollata.

Jep, tuossa mun versiossa ei ole B01:stä kun se on hieman vanhempaa mallia ja siihen aikaan tuota koneistoa ei ollut vielä tarjolla.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moi,

Uusi jäsen ilmoittautuu mukaan breikkukeskusteluihin. Kuva kello (Montbrilliant Heritage) on ollut nyt ranteessa reilu 10v ja kello tuli just eilen Watch Service Finlandin täydellisestä huollosta. Pikaisella silmäyksellä huolto teki ihan loistavaa työtä myös kiillotuksen osalta ja kello on kuin pakasta vedetty, joten jos kellonne tarvitsee huoltoa niin voin vilpittömästi suositella ko. liikettä Kaapelitehtaalla
bfb60281aa528c54ea84392cfe5d7071.jpg
On kyllä tyylikäs!

Eli oma Chronomat 44 on nyt huollossa ja hinnaksi tulee noin 1100€. Kuvan malli mutta ei minun kello.
 

Liitteet

  • 35559771_0.webp
    35559771_0.webp
    62,7 KB · Katsottu: 55
Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä ollaan Breitling Transocean D&D mallista, sopisi hyvin puku/käyttökelloksi. Hinnat vaan ihmetyttää, käytetyt maksaa enemmän kuin uudet?

Tuommoinen, kuva lainattu netistä

 
Breitlingit tunteville kysymys. Vanhempi Colt 41mm vs Navitimer 8? Tottakai nämä on aina makuasioita, mutta kysyisin asiaa näin päin, että onko näissä loppujen lopuksi muuta eroa, kuin että toinen mukailee enemmän merkin nykyistä tyyliä ja toinen sitä tyyliä, josta brändin kellot tunnettiin viime vuosikymmenet? Onko koneistojen puolesta suurta eroa? Oma käsitykseni on, että molemmissa on Breitlingin modifioima ETA, joka käy kronometrin tarkkuudella.

sBfeNn2x_JV4YJ8Waqk7H4hqSvBEGGuPwjIH4rh6aGk.jpg


vs.

24104545-bdryjumybuud2hmhb22drw01-ExtraLarge.jpg
 
Olisi hakusessa Breitling Aerospace. Laittakaa ihmeessä viestiä, jos on kiinnostusta myydä kyseistä kelloa.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Viestit
69 117
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös