Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Kehtaanko laittaa viestiketjun Casiosta :sorry
Casio on minun ikäiselle, jos nyt liioitellaan, niin pelle kello, mutta nämä G-Schokit ovat varsin kestäviä ja iskuja kestäviä kelloja.
Kyllä täälläkin foorumilla on jengi, sanonut omistavansa G-Shockin.

Itsekin olen puhunut, että hankkisin G-Shockin mökkikelloksi ja em. mainittu kello on varustettu ties kuinka monellla hälytytyksellä - Eli jos menen isäukokan mökille tekemään talvella, ensi kesän halkopuut, niin äitee, voi kertoa milloin ruoka on valmista ja minä pistän G-Shocking piipittämään, kuin vellikellon ja sitten isäukon kanssa valmiille sapuiskoille.

Ja se mikä viehättää G-Shockissa on ne uskomattomat hälytykset ja muut erikois ominaisuukset.
Rumahan se on kuin mikä - Mutta kestävä!
 

Masa P

Uusi jäsen
Liittynyt
11.11.2013
Viestit
20
Vs: Casio

Minulla on jonkinsortin perversio Casion G-Shock GW3000M-4A malliin...
On tullut vahva tunne, että tuollainen on saatava omaan ranteeseen. :rock
663969497.jpg
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

Toihan on hemmetin hieno kello. Värikäs! Siinä olisi väriä elämään
 

9mm

Jäsen
Liittynyt
11.3.2013
Viestit
228
Vs: Casio

G-Shockit on mahtavia. Tällä hetkellä vasta kolme, mutta suunnitelmissa kyllä lisää.. :p
 

pietu

Aktivisti
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
657
Vs: Casio

Mulla on tällainen "vanhus" reilun komenkymmenen vuoden takaa.

wrist_shot_20131023_zpsb89f1d6e.jpg
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

pietu sanoi:
Mulla on tällainen "vanhus" reilun komenkymmenen vuoden takaa.

wrist_shot_20131023_zpsb89f1d6e.jpg

Tuota ei kannata heittää pois, mulla oli itse samantyyppinen - Tuohan on historiaa ja hyvä tuo merkintä "Lithium 5", Että on ilmeisesti OIKEIN lithium patteri, vau :D
 

Jass

Uusi jäsen
Liittynyt
9.3.2015
Viestit
7
Vs: Casio

Itse ostin juuri G-Shockin GA110 mallin. Hain työ (tulee kolhuja) ja urheilukäyttöön sopivaa kelloa, ja tuli sopivasti käytettynä ja täysin uudenveroisena tuo kello vastaan.
Katselin noita G-shockin malleja, ja pitää sanoa että niissä on useampia omaa silmää miellyttävää kelloa. Tarvii pitää kuitenkin mielessä, että tarpeita on erilaisia, ja kello on hyvä valita käytön mukaan. :)
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

Täytyy vaihtaa mielipidettä Casiosta ja etenkin G-Shock malleista.
Itse yli nelikymppisenä jarruna täytyy ymmärtää että G-shockit ovat jotain muuta kuin ne kasari-Casiot.
Nyt kun olen käynyt tutustumassa "shokkeihin", niin on siinä hinta kohdillaan jos rajumpaan käyttöön haluaa kelloa, jos lykkäisi kalliimman mallin ostoa ja kävisi ostamassa jonkun G-shock mallin (tai pari :p)

Ei mökille uskalla puutöihin ja laituireiden siirtelyyn Longinesia ottaa. Eikä kenties mun Gitizenin Marinaut "rymykelloakaan" - Ei se kuitenkaan niin "rymy" ole kuin G-shockit.
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

Onko kenelläkään G-Shock hullulla tietoa/kokemusta Rangeman mallista, mistä löytyisi mm. kompassi joka tulisi minulle tarpeeseen mäntymetsässä. Kello on myös radio-kontrolloitu. Muitakin ominaisuuksia on lätkäisty reippaalla kädellä.

Casio G-Shock Rangeman GW-9400-3ER, on mallin nimi ja ohessa linkki Keskisen Kelloon josta alustavaa tietoa ko. kellosta:

http://www.keskisenkello.fi/tuotteet/casio-g-shock-rangeman-gw-9400-3er
 

9mm

Jäsen
Liittynyt
11.3.2013
Viestit
228
Vs: Casio

Ei vielä kokemuksia, mutta samaa mallia katsellut seuraavaksi shokiksi. Tai joku muu missä kompassi. Singaporen poijaat näkyy lähettävän tuollaisen minkä linkin laitoit, 218€. Aika hurja hintaero.
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

9mm sanoi:
Ei vielä kokemuksia, mutta samaa mallia katsellut seuraavaksi shokiksi. Tai joku muu missä kompassi. Singaporen poijaat näkyy lähettävän tuollaisen minkä linkin laitoit, 218€. Aika hurja hintaero.

On joo hieman hinnassa eroa, en sen tarkemmin netistä katsonut hintoja, mutta hyvä kun kerroit :goodjob tämän takia on Kellofoorumi.
 

Maira

Administrator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
16.3.2013
Viestit
928
Vs: Casio

G-Schockin eri versioita on vaikka kuinka. Tuollainen lasten versio olisi just oikea pojalleni sitten joskus, kun hän oppii lukemaan kelloa. :D

BA110-1A_large.png


http://www.baby-g.com/watches
 

Toolwatch

Jäsen
Liittynyt
21.3.2014
Viestit
119
Vs: Casio

Safiirilasi ja ilmeisen toimiva kompassi tulee GW-A1100 eri versioissa. Taustavalo kuitenkin jätettty pois. Kiitelty helppokäyttöisyyttä ja laadukasta viimeistelyä.
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

9mm sanoi:
Ei vielä kokemuksia, mutta samaa mallia katsellut seuraavaksi shokiksi. Tai joku muu missä kompassi. Singaporen poijaat näkyy lähettävän tuollaisen minkä linkin laitoit, 218€. Aika hurja hintaero.

Laittaisitko tuon Singaporen linkin, kiitos.
Tuo taustavalon puute häiritsee suhteellisen paljon, vaikka olisi kompassi niin, miten sitä pääsee hämärästä metsästä pois kun ei sitä kompassia näe :what
Toisaalta tuo radiocontrol on minua erittäin paljon miellyttävä ominaisuus.

Hemmetti kun näitä G-Shockeja on niin montaa eri versiota, että pienen ihmisen on vaikea valita sitä oikeaa - Vai pitäisikö ostaa ne kaikki ;)
 

9mm

Jäsen
Liittynyt
11.3.2013
Viestit
228
Vs: Casio

Ei taida olla tuota mallia tällä hetkellä. Mallien hinnat ja saatavuus vaihtelee. http://www.creationwatches.com/products/fi/fi/casio-g-shock-57/
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

9mm sanoi:
Ei taida olla tuota mallia tällä hetkellä. Mallien hinnat ja saatavuus vaihtelee. http://www.creationwatches.com/products/fi/fi/casio-g-shock-57/

Kiitos kuitenkin paljon, sillä tuolta voin sitten käydä etsimässä sen minun G-shockini :goodjob
 

arbit

Aktivisti
Liittynyt
28.2.2014
Viestit
1 010
Vs: Casio

Minulle tuli viime viikolla PROTREK PRG-550-1A4ER

Halusin nätin, edullisen, viisarillisen, ja sikana toimintoja.
Tulipa selattua ne tuhannet mallit.
 

Nissilä

Jäsen
Liittynyt
21.4.2013
Viestit
162
Vs: Casio

9mm sanoi:
Ei taida olla tuota mallia tällä hetkellä. Mallien hinnat ja saatavuus vaihtelee. http://www.creationwatches.com/products/fi/fi/casio-g-shock-57/

Anteeksi myöhäinen vastaus, mutta joo kävin katsomassa antamaasi linkkiä joka oli hieman "persoonallinen", mutta hinnat olivat kyllä kohdallaan.

Minun täytyy vain tehdä päätös mielestäni parhaimmasta G-Shockista, muuten minä jahkailen täällä vielä parin vuoden päästäkin, että mikäköhän Shokki olis just meikäläisen mökkikello!
 

Svengihirvi

Jäsen
Liittynyt
14.4.2013
Viestit
217
Vs: Casio

Enpä tainnut täällä vielä hehkuttaa työkelloksi hankkimaani "lippulaiva" G-Shockia. Aivan loistava kello, josta olen saanut samalla tavalla hyvät fiilikset kuin mistä tahansa mekaanisestakin. Viimeistelyssä ei ole moitteen sijaa, ja GPS Hybrid Wave Ceptor takaa, että kello on sekunnilleen oikeassa ajassa. On viihtynyt ranteessa hyvin myös vapaa-ajalla. Malli on MRG-G1000D.

image_zpsspbgu8c5.jpg


image_zpssokjypnw.jpg


image_zps1dabb0ct.jpg


image_zpsb0xy5ffk.jpg
 

jkk

Jäsen
Liittynyt
1.4.2013
Viestit
430
Vs: Casio

Itse pidin omaani liian yläpainoisena ja viisarit olivat niin syvällä, että ns vilkaisu (pikkuisen kääntää rannetta istuessa) ei näyttänyt oikeaa aikaa. Siksipä se meni takaisin. Nyt pähkäilen Frogmania.
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 596
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös