Vs: Certina
DS Action Diver on ollut nyt vajaan vuoden käytössä. Minulla ei ole valittamista Certinan rannekkeesta tai lukosta. Ehkä jos Tissotin Luxury Automatic-kellon rannekkeeseen vertaa, niin Tissotissa mielestäni himpun verran laadukkaampi. Mistään Omegasta tai Rolexista ei ole kokemusta joten niihin en pysty vertaamaan.
Edelleenkin ostaisin Certinan, ranneke kelpaa minulle täysin...ja kellohan on siis todella hieno!
DS Action Diver on ollut nyt vajaan vuoden käytössä. Minulla ei ole valittamista Certinan rannekkeesta tai lukosta. Ehkä jos Tissotin Luxury Automatic-kellon rannekkeeseen vertaa, niin Tissotissa mielestäni himpun verran laadukkaampi. Mistään Omegasta tai Rolexista ei ole kokemusta joten niihin en pysty vertaamaan.
Edelleenkin ostaisin Certinan, ranneke kelpaa minulle täysin...ja kellohan on siis todella hieno!


