Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

snippi sanoi:
juhapekkap sanoi:
Binhin viimeisin on erittäin hyvä. Jos ääkkösiä ei ole saatavilla, toimiiko RAJOITETTU SARJA?

Minulle maistuisi englanniksi paremmin. Kuten aikaisemmin sanoin, "kellofoorumin" jättäisin pois. Tulee jotenkin halvan mainoskellon fiilis.

No eikös tämä nimenomaan ole halpa mainoskello?

snippi sanoi:
juhapekkap sanoi:
Binhin viimeisin on erittäin hyvä. Jos ääkkösiä ei ole saatavilla, toimiiko RAJOITETTU SARJA?

Minulle maistuisi englanniksi paremmin. Kuten aikaisemmin sanoin, "kellofoorumin" jättäisin pois. Tulee jotenkin halvan mainoskellon fiilis.

Mainoskellon fiilistä ei tietenkään haluta. Mielestäni kuitenkin suomalaisten kelloharrastajien suunnittelemassa kellossa pitäisi tekstin olla suomeksi. Tällä tavoin myös päästäisiin mielestäni hieman kauemmas kopion leimasta. Mutta toteutuksen täytyy olla ehdottoman tyylikäs.

Kellofoorumi -tekstistä olen mieltä: 40% mieltymys teksti, 60% mieltymys logo.

Luovutan oman varaukseni jollekkin, koska tuo 45mm on liian kookas kello ajatellen omaa makuani! Eli varausnumeron 7.

Älä hättäile, Radiomir koko (45mm.)ei ole niin iso kuin luulisi. En minäkään oikeasti tästä mainoskellomaisuutta halua. Kommentti lähinnä koski "halpista" . ;)

Joku oli muistaakseni aikaisemmin kiinnostunut varausnumerosta 7, mutta jos hänelle ei kelpaa niin voisin vaihtaa oman varausnumeroni seiskaan.

Ja ääni logolle kellotaulussa.

Vayrymat sanoi:
Luovutan oman varaukseni jollekkin, koska tuo 45mm on liian kookas kello ajatellen omaa makuani! Eli varausnumeron 7.

Oma rajani kulkee 40mm. Isompi tuntuu typerältä. Katsotaan kuitenkin minkälainen soppatästä syntyy ennen kuin tuomitaan.
Luulen että tämä on kaikkea muuta kuin valmis.

Ei tästä varmaan tule valmista kun oma minimi on 44mm....Pienemmät on mid size.

EJL sanoi:
Binh sanoi:
EJL sanoi:
stts sanoi:
kanikune sanoi:
Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.

Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.

Toivoisin että kaksi kelloa varanneet luopuvat hyvässä hengessä toisesta.

EDIT: Binh voisi ottaa asiasta kopin.

Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.
Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappaletta ;)

Omalta osalta voin tuosta toisesta luopua, jos joku foorumilainen kellon haluaa. Katsellaan nyt kuitenkin. että löytyykö halukkaita.

Ja herrasmiestapoihin varmaan kuuluu näin herrasmiesfoorumilla kun ollaan, että tällaiset jutut voidaan myös kohteliaasti hoitaa vaikka YV:llä. Eikö? :)

Vastaan molemmille - Binh:lle ja EJL:lle.

Oleellista on käsittääkseni alusta asti myös ollut, että kellon varaa ja saa käyttöönsä kellofoorumin rekisteröitynyt käyttäjä. Tämä fiilis minulle jäi vaikka sitä ei olisi pelisääntönä kirjoitettukaan. Kuten EJL sanoikin ei toinen kelloista ole tulossa hänen käyttöönsä.

Jos pelinsäännöt on kerta julkiset, miksei tätä keskustelua voida yhtälailla käydä julkisesti tässä topicissa, kun kaikkia varauksen tehneitä ja jonossaolevia asia kerta koskee.

Jos olisin erityisen rahoissani ja hamstraajaluonne, olisin voinut varata järjestyksessä kaikki loput 39 kelloa, niin tämäkin olisi ollut kaikilla täysin OK?

Katsoisin asiaa eri tulokulmasta, jos varanneita olisi tähän mennessä vain 5 tai 10, eikä hanke vaikuttaisi etenevän ajateltuun 50 kappaleeseen asti.

Rämpy sanoi:

Vaikka olen 182 / 80+ kg niin minusta yli 40mm kuuluvat nuorison ja henkisesti "keravalaisten" ranteeseen.
Kellon kuuluu olla elegantti eikä helikoptereiden laskeutumisalusta. Mutta näinhän se menee- jokainen
pitää jostain. Sen jo näkee siitä kun yrittetään täällä päästä johonkin yhteisymmärrykseen minkälainen kello on.
Jo minä ja sinä olemme täysin erilaidalla koon suhteen :-)

Onko tuo esimerkkikuvissa näkynyt koppa ainoa vaihtoehto?

jyzzzy sanoi:
Rämpy sanoi:

Vaikka olen 182 / 80+ kg niin minusta yli 40mm kuuluvat nuorison ja henkisesti "keravalaisten" ranteeseen.
Kellon kuuluu olla elegantti eikä helikoptereiden laskeutumisalusta. Mutta näinhän se menee- jokainen
pitää jostain. Sen jo näkee siitä kun yrittetään täällä päästä johonkin yhteisymmärrykseen minkälainen kello on.

Tässä mulla 45mm. Panerai läheltä otettu hieman vääristävä kuva. Ei omaan silmään liian iso??? Makuasia. 171cm-92 kg. :-[

Rämpy sanoi:
Älä hättäile, Radiomir koko (45mm.)ei ole niin iso kuin luulisi. En minäkään oikeasti tästä mainoskellomaisuutta halua. Kommentti lähinnä koski "halpista" . ;)

Etelän miehet ne aina tuppaa hättäilemään :D Mutta saa ottaa tuon minun varauksen pois!

Joo, pistä joku porukka suunnittelemaan jotain yhdessä kollain foorumilla. Itse olen aivan pihalla mitä sieltä nyt on tulossa. 44 ei ole liian iso, mutta suosikin lääkäri aikanaan totesi, että ei se koosta ole kiinni. Jonkinlainen yhteen veto ja äänestys vaihtoehdoista olisi järkevää, muuten täällä jauhetaan viellä vuoden päästä vaihtoehdoista.

Rämpy sanoi:
jyzzzy sanoi:
Rämpy sanoi:

Tässä mulla 45mm. Panerai läheltä otettu hieman vääristävä kuva. Ei omaan silmään liian iso??? Makuasia. 171cm-92 kg. :-[

Joo on liian iso tuohon käteen. Mutta kukin tyylillään.

Rämpy sanoi:

Aivan liian iso.
Nuppi painuu käteen, kello tuntuu tulevan ranteen yli- ranneke "putoaa" suoraan alas. Ei näytä yhtään tasapainoiselta.
Mutta jos tuntuu omalta niin mikäs siinä.

Edit:
Tuossa tänään ranteessa oleva 35mm
f55a28.png

Tässä teille tasapainoa !!! :) :) :)

stts sanoi:
EJL sanoi:
Binh sanoi:
EJL sanoi:
stts sanoi:
kanikune sanoi:
Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.

Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.

Toivoisin että kaksi kelloa varanneet luopuvat hyvässä hengessä toisesta.

EDIT: Binh voisi ottaa asiasta kopin.

Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.
Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappaletta ;)

Omalta osalta voin tuosta toisesta luopua, jos joku foorumilainen kellon haluaa. Katsellaan nyt kuitenkin. että löytyykö halukkaita.

Ja herrasmiestapoihin varmaan kuuluu näin herrasmiesfoorumilla kun ollaan, että tällaiset jutut voidaan myös kohteliaasti hoitaa vaikka YV:llä. Eikö? :)

Vastaan molemmille - Binh:lle ja EJL:lle.

Oleellista on käsittääkseni alusta asti myös ollut, että kellon varaa ja saa käyttöönsä kellofoorumin rekisteröitynyt käyttäjä. Tämä fiilis minulle jäi vaikka sitä ei olisi pelisääntönä kirjoitettukaan. Kuten EJL sanoikin ei toinen kelloista ole tulossa hänen käyttöönsä.

Jos pelinsäännöt on kerta julkiset, miksei tätä keskustelua voida yhtälailla käydä julkisesti tässä topicissa, kun kaikkia varauksen tehneitä ja jonossaolevia asia kerta koskee.

Jos olisin erityisen rahoissani ja hamstraajaluonne, olisin voinut varata järjestyksessä kaikki loput 39 kelloa, niin tämäkin olisi ollut kaikilla täysin OK?

Katsoisin asiaa eri tulokulmasta, jos varanneita olisi tähän mennessä vain 5 tai 10, eikä hanke vaikuttaisi etenevän ajateltuun 50 kappaleeseen asti.

Ja missä vaiheessa kahden kellon varaaminen on hamstraamista? Alkaa saamaan niin surkuhupaisia piirteitä tämä homma...
Kohta voikin sitten ryhtyä miettimään, että mikäs oikeus kelloihin on ihmisillä, jotka liittyvät foorumille kellon perässä...
Selvästikin näkökannat on sen verran erilaiset, että ei samaa mieltä asiasta tulla olemaan.
Joten lopetellaan keskustelu tähän, kun Modelta on asiaan ratkaisu jo tullut...

Eli onko nyt 45mm ainoa koko, jolla saadaan tämä limited edition toteutetuksi?

Ja elkää pojjaat huoliko, edessäpäin on äänestys jolla saadaan selvyyttä asiaan ja kellon eri osiin. Tämmöinen hullunmylly on vain hyvä asia, sillä jokainen tuo oman kantansa esille, ja jokaista vaihtoehtoa puntaroidaan. Niiden perusteella sitten tuodaan esille eniten halutut piirteet ja äänestyksien avulla asioista päätetään.

Abendigo sanoi:
Eli onko nyt 45mm ainoa koko, jolla saadaan tämä limited edition toteutetuksi?

Ja elkää pojjaat huoliko, edessäpäin on äänestys jolla saadaan selvyyttä asiaan ja kellon eri osiin. Tämmöinen hullunmylly on vain hyvä asia, sillä jokainen tuo oman kantansa esille, ja jokaista vaihtoehtoa puntaroidaan. Niiden perusteella sitten tuodaan esille eniten halutut piirteet ja äänestyksien avulla asioista päätetään.

Juurikin näin! Keskustelemalla selvitetään eri vaihtoehdot ja sitten äänestetään porukalla.

Edit. Omalla kohdalla ei ole väliä onko 45mm vai 42mm, mutta jos esim. sitä logoa yrittää tuohon pienempään ahtaa niin voi tulla aika täyden näköinen taulu.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back