EJL sanoi:
Binh sanoi:
EJL sanoi:
stts sanoi:
kanikune sanoi:
Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.
Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.
Toivoisin että kaksi kelloa varanneet luopuvat hyvässä hengessä toisesta.
EDIT: Binh voisi ottaa asiasta kopin.
Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.
Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappaletta
Omalta osalta voin tuosta toisesta luopua, jos joku foorumilainen kellon haluaa. Katsellaan nyt kuitenkin. että löytyykö halukkaita.
Ja herrasmiestapoihin varmaan kuuluu näin herrasmiesfoorumilla kun ollaan, että tällaiset jutut voidaan myös kohteliaasti hoitaa vaikka YV:llä. Eikö?
Vastaan molemmille - Binh:lle ja EJL:lle.
Oleellista on käsittääkseni alusta asti myös ollut, että kellon varaa ja saa käyttöönsä kellofoorumin rekisteröitynyt käyttäjä. Tämä fiilis minulle jäi vaikka sitä ei olisi pelisääntönä kirjoitettukaan. Kuten EJL sanoikin ei toinen kelloista ole tulossa hänen käyttöönsä.
Jos pelinsäännöt on kerta julkiset, miksei tätä keskustelua voida yhtälailla käydä julkisesti tässä topicissa, kun kaikkia varauksen tehneitä ja jonossaolevia asia kerta koskee.
Jos olisin erityisen rahoissani ja hamstraajaluonne, olisin voinut varata järjestyksessä kaikki loput 39 kelloa, niin tämäkin olisi ollut kaikilla täysin OK?
Katsoisin asiaa eri tulokulmasta, jos varanneita olisi tähän mennessä vain 5 tai 10, eikä hanke vaikuttaisi etenevän ajateltuun 50 kappaleeseen asti.