Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Binh sanoi:Musta koppa + ruskeat remmit = sopii hyvin sekä mustien että ruskeiden kenkien kanssa.
Onko asia näin? :what Minusta ruskea remmi ja musta kello näyttää paremmalta kuin perinteisen koko mustan kellon kanssa.
![]()
kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
pietu sanoi:Summa summarum:
Teräskuorinen (harjattu tai kiiltävä, ei kuitenkaan PVD) Radomir tyylisen kopan päälle tehty homage näyttäis olevan "laillisesti" mahdollista. Ainakin näin maallikon silmin.
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
juhapekkap sanoi:Äsän:n ehdotus suomenkielisestä tekstistä kiehtoo myös hieman minua. Mutta xx/50 merkinnän puuttumisesta olen eri mieltä. Kyllä sarjan rajallisuuden tulee käydä ilmi jotenkin. Jos takapuolelle kaiverrus nostaa hintaa, niin sitten tauluun. Saisikohan joku tehtyä paffin viimeisestä kuvasta version jossa limited teksti olisi korvattu vaikka "RAJATTU" tekstillä. Toisiko hieman S.U.F fiilistä mukaan ;D
stts sanoi:Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.
Toivoisin että kaksi kelloa varanneet luopuvat hyvässä hengessä toisesta.
EDIT: Binh voisi ottaa asiasta kopin.
Muutoin hyvä, mutta teksti pois ja logo tekstin paikalle. Mitä vähemmän taulussa on kamaa sitä parempi. Pikkusekunti tosin sopii mainiosti. Kello on huomattavasti kompaktimpi kun taulun yläosa on mahdollisimman tyhjä.paff sanoi:Mitenkäs tämä? Kaikki kunnia Sepi47:lle! Hyvältä näyttää, mutta mielestäni limited edition kaipasi hieman väriä.Muokkasin myös logoa hieman simppelimmäksi. Handwind -> Handwound
![]()
Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappalettaEJL sanoi:stts sanoi:Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.
Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.
Binh sanoi:Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappalettaEJL sanoi:stts sanoi:Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.kanikune sanoi:Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!
Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.![]()
Abendigo sanoi:Itse tykkäisin kovasti, että kellotaulussa näkyisivät jokaiset tunnit numeroina, eikä viivoina 1-12 asti :eatdrink. Lisäksi ruskea ranneke olisi hyvä.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.