Kehitysideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Kehitysideoita

Profiili -> muokkaa profiilia -> kaverit/estolista -> muokkaa estolistaa

Sinne lisää käyttäjän nimen jonka postauksia ei halua nähdä.

T4VI sanoi:
Profiili -> muokkaa profiilia -> kaverit/estolista -> muokkaa estolistaa

Sinne lisää käyttäjän nimen jonka postauksia ei halua nähdä.

No löytyihän se. Vaan kuten kerroitkin aiemmin ei auta mun "ongelmaan". Eli en haluaisi nähdä esim. erään tsekkiläisen kauppiaan ahkerasti pumppaamia ilmoituksia lainkaan. Tuo estolista blokkaa vain sisällön ei käyttäjän aloittamaa ketjua/ilmoitusta. :(

Jep, itse tuon etsin saman myyjän takia, ja ei auttanut. Mutta näin se on.

Minä tykkään, hyvää kamaa :)

Sori OT ;)

Huomioita hinnan esityksestä. Mun pitää selvästi tarkentaa ohjeistusta, mutta lähtökohtana on yksinkertainen tapa merkitä hinta. Ja se menee näin (lihavointi ei ole pakollinen):

Hintapyyntö: nykyinen hinta numeroina € (entinen entinen...)

Nykyinen hinta kannattaa merkata ton kaksoispisteen jälkeen siitä syystä, että Horologian hakukone osaa poimia hinnan oikein hakutuloksiinsa. Lisäksi se on selkeä esitystapa potentiaaliselle ostajalle.

Vanhoissa ilmoituksissa olen ollut helläkätinen asian suhteen, mutta uusissa sitten vähemmän. Opetellaan siis oikea tapa ilmoittaa hinta. :bravo

Tapatalk on jälleen alkanut hassuttelemaan Kellofoorumin kanssa, näyttää reilun vuorokauden vanhatkin jo luetut viestit uusina eikä taida päivittää uusia viestejä trending-näkymään lainkaan. Toimiiko muilla ok, onkohan kyse foorumista vaiko Tapatalkin päivityksen jälkeisestä bugista?

Olen huomannut itse saman, eli vaikka luen esim. yv:n selaimella, niin se tieto ei päivity Tapatalkiin. Selvitetään tämä nyt seuraavaksi.

Mites muilla, minulla ainakin firefox + windows tällä koneella täyttää hurjan kokoisella mainosviideolla "näytön verran näyttöä" :)

Tämä lienee jokin kokeilu ja kehitysvaihe menossa, mutta ajattelin silti kertoa, että ahistaa melkoisen paljon ;)

Moro. Videomainontaa kokeilemme ja mobiilissa toi näkyy fiksusti (pystyasento), mutta desktopissa on "hitusen" hallitseva. ????

Ruuvaillaan.

Juu, hippasen :D Sama näemmä safarilla. Koko sivulle lävähtää.

Juu, järkyttävän kokoinen mainos. Luulin jo hetken olevani väärillä sivuilla.

Hyvä tapa lopettaa mielenkiintoinen verkkofoorumi on liittää siihen automaattista mainosroskaa.
http://delivery.adten.eu/preview/player.html?id=573dc3f5360ceea81e000001&z=ad10

....paitsi jos kotimainen firma mainostaa jotain ajankohtaista https://www.youtube.com/embed/JEUsMEbjNUE?list=PL9C43A3A51DF0E453

l6FTebB.jpg

Videon kokoa on nyt rajoitettu 600 pikseliin.

Etusivulla on keskivaiheilla sen verran tyhjää, että supistamalla esim. oikeaan reunaan sopisi lisää.. ;)

Mainokset pysyy kyllä poissa sopivilla "jarruilla".

pietu sanoi:
Mainokset pysyy kyllä poissa sopivilla "jarruilla".

Minulla AdB ei blokkaa tuota. Pitänee säätää.

Hitto, kun tuon videon saisi edes manuaalisesti suljettua. Se vie Macin (iMac 27" moniydin) prossutehoista yksinään noin 10% ja käyttiksen service, joka sandboxaa sen vielä toiset 10%. Eli Kellofoorumi vie aukiollessaan, vaikkei mitään tekisi 15-25%.

EDIT: haa, sain räpellettyä ABP:tä siihen malliin, että valikkoon tuli "Estä elementti" ja sillä se onnistui. Ainakin hetkellisesti se on pysynyt poissa. Kellofoorumin prossutehonkulutus putosi alle puoleen prosenttiin samassa tilanteessa kuin yllä.

Mites muilla; minulla ei uudella safarilla toimi "merkitse kaikki viestit luetuiksi" -nappi?

Versio 9.1.2 (11601.7.7)

"Viittaavaa osoitetta ei tunnistettu. Ole hyvä ja yritä uudelleen."

Mulla toimii, sama Safari-versio.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back