Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Markku J sanoi:Sopivasti yhdistää valokuvaus ja kelloharrastuksen, kun kelloja yrittää kuvailla. Pitäisi hankkia kuvausteltta ja valoja. Onko muilla hyviä vinkkejä kaluston suhteen ?

arbit sanoi:Markku J sanoi:Sopivasti yhdistää valokuvaus ja kelloharrastuksen, kun kelloja yrittää kuvailla. Pitäisi hankkia kuvausteltta ja valoja. Onko muilla hyviä vinkkejä kaluston suhteen ?
Minulla oli iso järkkäri vielä taannoin mutta luovuin möhkökalustosta ja nykyisin näpsin kuvia melko pienellä kalustolla, mikrojärkkärillä valovoimaisella lasilla tai valovoimaisella pokkarilla. En tykkää salamista, paitsi pizzassa
Tuon mikrojärkkärin valovoimaisen (f1.8 ) objektiivini "kinovastaava" polttoväli on kyllä 90 mm, joten vähän meinaa käsi täristä rannetuskuvissa. Olympus M.Zuiko 45mm f1.8 on siis useimmiten käyttämäni objektiivi.
Apuvälineitä en yleensä käytä, vaikka jotain pahviboksia ja taustakankaita tai valojutskia voisi joskus kokeilla. Silloin, jos haluaa neutraaleja taustoja. Tykkään enemmän muunkaltaisesta toistaiseksi.
zeikok sanoi:Minulla oli taanoin järkkäri, mutta sittemmin olen luopunut siitä. Nykyisin Sony RX100 -pokkari hoitaa kuvaushommat, ja onkin siihen hommaan pirun hyvä. Ylipäänsä hifipokkarit kuten Canonin G-sarja tai Panasonicin LX-sarja ovat todella hyviä näihin juttuihin.
nykynuoriso sanoi:Tässä kaikki mitä mies tarvii:
![]()
..no Subi ois kans iha kiva :drool
jyzzzy sanoi:Ihmeellinen muutos ajattelussani mutta Tudorista on tullut mielestäni tyylikkäämpi valinta kuin Rolexista.
Tudor on tiedän mitä ostin- kello ja Rolex on ostin tän kun en tiedä muita-kello.
Näin kärjistäen.
zeikok sanoi:![]()
Tämmönen.
J-P sanoi:Jumalauta mikä kuva! On värit shopattu hienosti kohdilleen!!
J-P sanoi:zeikok sanoi:![]()
Tämmönen.
Jumalauta mikä kuva! On värit shopattu hienosti kohdilleen!!
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.