Mikä kello konstaapeli Katajalla?

Omaan silmään vaikuttaisi olevan 70-luvun zenith defy. Näyttäisi vähän tikapuutannekkeelta mitä Zenithillä tuohon aikaan oli.
 
Joo, tuo rannekkeen omintakeinen muotoilu ja kellon "octagon" -olemus täsmää. Itseäni hämää tuossa naistenmies Katajan kellossa se, että pysäytyskuvassa näyttää päivyri olevan kello 15 kohdalla, mitä Zenitheissä ei näytä olevan. Tosin taitaa olla niin, että kyseessä on vain Defyn iso osoitin, josta aurinko heijastaa..
img_7785-1600-jpg.13729257

Areenasta löytyy Reinikaisen jakso nro 5. "No onkos tullut kesä", ensiesitys 25.12.1982. Kataja kelloineen heti alussa.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 235
Viestit
69 132
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös