Vs: Mikä kello on seuraavaksi kiikarissa ?
Täällä myös karmea kellokuume päällänsä.. Onneksi tyhjällä lompakolla otsan hierominen hieman helpottaa... Mutta ei tarpeeksi ehkä kuitenkaan, varsinkin kun tietää että muutaman kuukauden kuluttua tulee lomarahat jne. Ranteesta löytyy tällä hetkellä ihan hyvä perus automaatti 7750 Valjouxilla, (vanhemman mallinen Certina DS Podium Valjoux krono) mutta piru kun on jo pidempään tehnyt mieli panostaa hieman enemmän ja ottaa tämän rinnalle jotain vähän "eksklusiivisempaakin", varsinkin kun aikoinaan olin "pakon" edessä ja huonekaluhankintojen tieltä oli flipattava 3570.50 Speedmaster Professional sekä Rolexin 16613 Submariner.
Itse olen pohtinut joko uuden mallista Omegan Speedmaster Mark II:sta ns. racing- kellotaululla, tai IWC:n edellisiä versioita Pilottikronosta. Aivan helmihän olisi IWC Spitfire rattrapantena, mutta ikävä kyllä hinta alkaa olemaan kova ja saatavuus sitäkin huonompi. Speedmaster Mark II:sta toki puoltaisi näistä vaihtoehdoista edullisin hinta, mutta rattrapante olisi kyllä ominaisuutena jotain sellaista mitä ei ihan joka kulmalla tai joka kellossa vastaan tule. Ostoilmoitushan minulla onkin tuolla foorumin markkinapaikalla IWC:stä, mutta luulenpa että aika hiljaista tulee tarjonnan suhteen olemaan..