Mikä kello on seuraavaksi kiikarissa ?

Vs: Mikä kello on seuraavaksi kiikarissa ?

pietu sanoi:
boogie sanoi:
...niin sitten SMP:n vaihto Planet Oceaniin.

Omat kokemukset samanlaisesta vaihdosta päätyi pettymykseen. PO ei pitkässä juoksussa ollut ranteessa niin mukava kuin SMP.

Ilmeisesti kyseessä tämä uusin PO? Siitä on ollut liikkeellä kovasti ristiriitaisia kommentteja. Mä olen katsellut tota vanhempaa 2201.50/51 mallia.

Sent from my iPad using Tapatalk

Tämä aihe näyttää olleen yli 120 päivää unholassa, joten avaanpa nyt sen uudestaan. Seuraavaksi uudeksi kelloksi olen ajatellut Tudor Heritage Chronoa, vaikka tätä palstaa lukiessa välillä mielihalut heittää häränpyllyä.
tudor_heritage_chrono_5.jpg

Breitling Navitimer säästötili on kohta täynnä :rock

Master-Extreme-jlc-2028470.png

Memovox_Tribute_to_Deep_Sea_F3.png

Tämä OLI kiikarissa, siihen asti kun näin hintalapun ???

Jos jättäis kymmenen kelloa ostamatta... Ehkä pitää kattella jotain muuta.

chevybm sanoi:

Onnittelut!! Ihailtavaa kärsivällisyyttä, tai mistä minä tiedän onko 3kk vai 3v säästö kyseessä, mutta kuitenkin varmaan hieno tunne 8)

Vayrymat sanoi:
chevybm sanoi:

Onnittelut!! Ihailtavaa kärsivällisyyttä, tai mistä minä tiedän onko 3kk vai 3v säästö kyseessä, mutta kuitenkin varmaan hieno tunne 8)

jos kaikki menee hyvin niin 3-5 kuukautta sitten olis Navitimer ranteessa! on kyllä ollut pitkä odotus :P välillä on tehnnyt mieli hankkia rahoituksen, mutta pidän kovaa kiinni siitä perjatteesta että ostan sen käteisellä! Mutta kohta alkaa valoa näkyä tunnelin päässä 8) fiilis on jo lähtennyt nousemaan!

Ei voi kuin ihailla kärsivällisyyttäsi, taitaa Navitimerissa olla keeperin ainesta. Itsellä käy yleensä niin, että pidemmät odotus-/toimitusajat kääntävät ajatukset toisiin kelloihin. Jos jokin kello on kiikarissa, se on saatava "asap". Toivotaan, ettei sinulle käy niin :)

Maks sanoi:
Ei voi kuin ihailla kärsivällisyyttäsi, taitaa Navitimerissa olla keeperin ainesta. Itsellä käy yleensä niin, että pidemmät odotus-/toimitusajat kääntävät ajatukset toisiin kelloihin. Jos jokin kello on kiikarissa, se on saatava "asap". Toivotaan, ettei sinulle käy niin :)

pakko myöntää että se ei ole kovin helppoa ollut! Veikkaan etten tule siitä ikinä luopumaan!
Mulla on paha tapa että en ikinä luovu asioista mitä olen ostannut :) ja yleensä kaikki mitä alan ostaa lähtee lapasesta, pitää aina saada lisää vastaavaa tavaraa! mm. keräilen Abu Ambassadeur keloja ja niitä on kasoittain jo, sekä tällä hetkellä löytyy 2 vanhaa autoa + kaikenmoista rojua! yhden purkkarin möin pari talvea sitten pois kun en ollut käyttännyt sitä 10vuoteen ;D
Its fun to be a hoarder!

Priima sanoi:
Tämä aihe näyttää olleen yli 120 päivää unholassa, joten avaanpa nyt sen uudestaan. Seuraavaksi uudeksi kelloksi olen ajatellut Tudor Heritage Chronoa, vaikka tätä palstaa lukiessa välillä mielihalut heittää häränpyllyä.
tudor_heritage_chrono_5.jpg

Hyvän näköinen Tudor!
Ihme juttu tämä maku. Joskus en voinut sietää Paneraita ja Tudor oli
köyhän miehen "Roleksi". Nyt olen sitä mieltä että Panerai on saatava.
Ja tyylikkyydessä Tudor on ajanut Rolexin ohi.
Tudor on tyylikäs valinta!

chevybm sanoi:
Maks sanoi:

pakko myöntää että se ei ole kovin helppoa ollut! Veikkaan etten tule siitä ikinä luopumaan!
Mulla on paha tapa että en ikinä luovu asioista mitä olen ostannut :) ja yleensä kaikki mitä alan ostaa lähtee lapasesta, pitää aina saada lisää vastaavaa tavaraa! mm. keräilen Abu Ambassadeur keloja ja niitä on kasoittain jo, sekä tällä hetkellä löytyy 2 vanhaa autoa + kaikenmoista rojua! yhden purkkarin möin pari talvea sitten pois kun en ollut käyttännyt sitä 10vuoteen ;D
Its fun to be a hoarder!

Niin toiset on kerääjiä ja toiset kierrättäjiä. Tälläkin palstalla on vain muutaman kuukauden ikäisiä kelloja myynnissä tiedä sitten onko alunperinkin ostettu kierrätettäviksi vai tuote ei vastannut odotuksia.

Minä kuulun kerääjiin, kaikki ostamani kellot on tallessa, siis joita en ole kadottanut, kolme viimeisintä henkilöautoa kaikki yhtä vaille ostettu kymmenen vuoden välein (1988, 1998, 2006)on vielä tallissa.
Olen myös aina ollut sitä mieltä. että kellot, autot ja vastaavat käyttöesineet (ei siis näyttöesineet) ostetaan rahalla ei velalla. Maita ja mantuja ostetaan sitten sekarahoituksella.

Lisäksi, sehän tulee kalliimmaksi velkarahalla ostelu.

Kuva kertonee riittävästi.. Toivottavasti joulupukkikin ymmärtäisi :gift

Liitteet

• Capture.webp
    Capture.webp
    13,3 KB · Katsottu: 106

RRR, joko kuumottaa? Isofranekin hankittu?

Isofrane vielä harkinnassa, mutta parit kautsuHirschit sekä parit zulut hankittu. Lumihiutaleiden innoittamana tehty Seikoprojekti helpottamaan odottamisen tuskaa.. ainakin vähän..

Nyt tuntuu sille että tili laihtuu taas. Speedmaster Gemini 4, siis sinivalkotauluinen Limited edition tuli vastaan NOS. Hintakin on siinä ja siinä että olisin valmis maksamaan. Näitä on kuitenkin tehty vain 2005 kpl ja NOS laitteita ei juuri tule vastaan. No saahan siitä luultavasti omat pois jos alkaa kaduttamaan.

Seuraavana kiikarissa pitkällä tähtäimellä olisi Panerai 312 (tai 392) ja Sinn U1. Mitään näistä en ole päässyt vielä rannettamaan, mutta toivon hartaasti, että kemiamme kohtaisivat.

Tudorin tiger prince date, tarkemmin ottaen mustakultanen malli, mutta se että se oli Woodsin kunniaksi tehty tms sai ostohalut karisemaan, koska jälleenmyyntiarvo luultavasti on romuttunut. Ja nyt se on jo mennytkin, 1800e ois joutunut köyhtymään Hirschillä.

Takaisin plaraamaan chronoa...

jyzzzy sanoi:
Se ei vaan anna rauhaa.
Valitettavasti vuoden kestävä reissu ei salli nyt moisen hankintaa.
Mutta tuo on saatava joskus reissun jälkeen alkuperäisenä 60-luvun versiona.

BlancpainFiftyFathomsNoRadiation9.jpg

mitä eroja eri ff:ssä on, onko joku mistä pysyä erossa tai jota kannattaa tavoitella? On alkanut kiinnostaa high-end subbarit, kun kellon käyttö on melko rymyilyä kuitenkin...

Kyllähän täälläkin on kellomiehiä joilla on patterikello.

Niin vanhempian mökillä kun säännöllisesti tehdään puunkaatoja ja mootorisaha kädessä heilutaaan ja on halkojen hakkammista ynnä muita rankkoja hommia, niin ajattelin hankkia Casion G-Shockin.
Siinähän on jumalaton määrä hälytyksiä ja piippauksia, niin ajattelin hankkia semmoisen möhkylän, joka ei edes näytä kellolta, mutta ajatus on se että se olisi työkalu, joka kestää rankat hommat ja se myös toimisi herätyskellona ja piippaisi kun isäukon kanssa ollaan esimerkiksi sovittu, että hän on kaatanut puut ja minä tulen apparina auttamaan kantamaan ne puut pois, koska isäukolla aina unohtuu kännykkä kotiin, tyypillistä hänelle, niin sovitaan aika ja piippaus päälle ja meikäläinen hommiin.

Vaikka tämän ikäiselle Casio kuulostaa ihan pelle-kellollta, mutta jos se G-Shock kestää hittejä, niin paljon kun sanotaan, niin taidan ostaa sellaisen ja kuten sanoin, niin se tulee työkaluksi, kaikkine ominaisuuksineen.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 229
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back