Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kalervo sanoi:No, siinä sitten tutkiskelin veitsiä ja päädyin ostamaan Dovon hiiliteräksisen, ihan vaan sen takia, kun se on rosteria helpompi hoonata.
Pienen alkukankeuden jälkeen alkoi stroppaus sekä haivenien poisto onnistumaan, jonka seurauksena omistan ehkäpä maailman sileimmän leuan.
Itse olen todella tyytyväinen veitseeni, ja hei, onhan se ekologisempikin kuin nämä vaihtoterälliset muovihöylät!
Priima sanoi:Miten aloitit veitsen heilutuksen? Otitko oppia jostain vai rohkeasti vain kokeilemaan. Tuntuisi äkkiseltään siltä, että kyllä vielä pulisongit ja leuka menisi mutta kun siirrytään kaulavaltimon lähelle niin vähän arveluttaisi.
JP sanoi:Voisin tähän väliin sanoo että santelipuun himo EI koske taylor of old bond street-kamaa. Aika väkevä.
:'( <-- Vesi vaan valuu
vhild sanoi:Jaa, tuo on mun vakiotalvituoksu
JP sanoi:Voisin tähän väliin sanoo että santelipuun himo EI koske taylor of old bond street-kamaa. Aika väkevä.
:'( <-- Vesi vaan valuu
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.