Täällä keskustelu kohdistuu melko yksipuolisesti mekaanisiin kelloihin. Keskustellaan välillä kvartsikelloista.
Onko teillä nk. kvartsiarvokelloa, vai onko sellaista olemassakaan? Voiko arvokello olla ainoastaan mekaaninen? Paljonko olisit enintään valmis maksamaan kvartsikellosta?
Itse olen nyt tilanteessa, jossa harkitsen vakavasti uuden kvartsikellon hankintaa. Harkinnassa "satasen Seiko" tai "tonnin Tagi", mitä tekisin...
Onko teillä nk. kvartsiarvokelloa, vai onko sellaista olemassakaan? Voiko arvokello olla ainoastaan mekaaninen? Paljonko olisit enintään valmis maksamaan kvartsikellosta?
Itse olen nyt tilanteessa, jossa harkitsen vakavasti uuden kvartsikellon hankintaa. Harkinnassa "satasen Seiko" tai "tonnin Tagi", mitä tekisin...

