kejjo
Uusi jäsen
- Liittynyt
- 26.3.2014
- Viestit
- 35
Aloitetaanpa merkkikohtainen ketju Radolle. Itse pidän Radon modernista ja erottuvasta muotoilusta ja futuristisen tummista designeista, mutta merkin oma linja on tunnistettavissa myös perinteisemmissä metallisissa Radoissa.
Radon innovaatiot kellomaailmassa ovat keskittyneet enemmän materiaaleihin ja muotoiluun kuin kellokoneistoihin, en tiedä onko tämä osasyynä että ainakin kansainvälisillä foorumeilla löytyy niitä jotka eivät merkistä perusta. Rado on 80-luvulta alkaen ollut osa Swatchia jonka alta löytyy myös "puhutumpia" merkkejä kuten Glashütte Original, Omega, Longines, Tissot ja Certina.
Alla pari kuvaa omaan ranteeseen päätyneestä Sintrasta. Mitä ajatuksia muilla foorumilaisilla Radosta?
Radon innovaatiot kellomaailmassa ovat keskittyneet enemmän materiaaleihin ja muotoiluun kuin kellokoneistoihin, en tiedä onko tämä osasyynä että ainakin kansainvälisillä foorumeilla löytyy niitä jotka eivät merkistä perusta. Rado on 80-luvulta alkaen ollut osa Swatchia jonka alta löytyy myös "puhutumpia" merkkejä kuten Glashütte Original, Omega, Longines, Tissot ja Certina.
Alla pari kuvaa omaan ranteeseen päätyneestä Sintrasta. Mitä ajatuksia muilla foorumilaisilla Radosta?


